تیم فوتبال استقلال در حالی برابر الاهلی عربستان با ۳ گل به برتری رسید که سرمربی این تیم ۳ بازیکنش را به دلیل مصدومیت از بازی خارج کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در دیداری مهم و موسوم به «بازی مرگ و زندگی»، توانست صدرنشین گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را با ۳ گل شکست دهد تا با پشت سر گذاشتن الشرطه عراق به همراه الاهلی به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

آبی پوشان که بعد از پشت سر گذاشتن فصلی فرسایشی و پر تنش به این مسابقات رسیده بودند، با تیمی خسته و بازیکنانی مستعد مصدومیت بازی‌های خود را آغاز کردند و نمود این مسئله در دیدار شب گذشته آنها با الاهلی پدیدار شد.

وریا غفوری که پیش از بازی هم گفته می‌شد از ناحیه زانو احساس درد می‌کند و با تدابیر پزشکی وارد بازی شد، در آخرین دقایق نیمه نخست از ناحیه همسترینگ آسیب دید تا بین دو نیمه از بازی خارج شود.

همچنین علی کریمی و روزبه چشمی دو تا از بهترین‌های شب گذشته استقلال هم در نیمه دوم با احساس درد جای خود را به بازیکنان جانشین دادند تا ۳ تعویض از ۵ تعویض آبیها به دلیل مصدومیت و یا پیشگیری از مصدومیت انجام شده باشد.

وضعیت وریا غفوری که مصدومیتش قدری جدی تر از دیگران بود امروز مشخص می‌شود تا سرمربی آبی‌ها ببیند آیا برابر پاختاکور قادر به استفاده از کاپیتان تیمش خواهد بود یا خیر. اما گفته می‌شود روزبه چشمی و علی کریمی مشکلی ندارند و احتمال قرار گرفتن شأن در ترکیب اصلی زیاد است.

دیدار استقلال و پاختاکور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت روز شنبه در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.