سرمربی تیم فوتبال تاتنهام اعتراف کرد که دوست دارد در مقطعی از دوران مربیگری‌اش هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام اعتراف کرد که دوست دارد در مقطعی از دوران مربیگری‌اش هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی امشب (پنجشنبه) تیم فوتبال تاتنهام مقابل تیم اشنکدیای مقدونیه در دور سوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا، از تمایل خود برای مربیگری در رده ملی گفت.

مورینیو اظهار داشت: بله، من دوست دارم سرمربی یک تیم ملی شوم و می‌خواهم مربیگری در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا و کلاً مربیگری در یک تورنمنت کوتاه مدت را تجربه کنم. مربیگری تیم ملی پرتغال؟ خب از یک طرف بله دوست دارم، چون این تیم در قلب من جا دارد، اما واقعیت این است که هدایت تیم ملی کشوری که در آن دنیا آمده‌اید، کار بسیار سختی است.

مورینیو درباره بازی تیمش در خانه نماینده مقدونیه به شاگردان خود درباره دست‌کم گرفتن حریف هشدار داد و گفت: در ۲۰ سالی که در فوتبال کار کرده‌ام کلی تجربه کسب کرده‌ام و مقابل تیم‌های فراوانی قرار گرفته‌ام که در سطح اول فوتبال امروزی شاید هیچ‌کس آنها را نشناسد. تجربه‌ام می‌گوید که بازی مقابل چنین تیم‌هایی می‌تواند خیلی سخت باشد، همان‌طور که بازی‌مان در دور قبل مقابل تیم پلوفدیف بلغارستان سخت بود. اگر می‌خواهید بدانید که ما برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ اروپا خیلی انگیزه داریم یا نه، باید بگویم بله.

تیم فوتبال تاتنهام پنجشنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در مقدونیه به مصاف تیم اشکدنیا می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.