یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان نمایش متحد و یکپارچه‌ای ارائه کردند.

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل الاهلی عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و صعود این تیم به مرحله حذفی این مسابقات گفت: استقلال یک بازی منطقی و باکیفیت را به نمایش گذاشت. تا دقیقه ۷۰ این تیم بسیار مقتدرانه بازی کرد. بعد از سه گلی که استقلال به ثمر رساند، تیم سعی داشت بازی را مدیریت کند و این کار را هم به خوبی انجام داد. آبی‌ها هر بار که صاحب توپ بودند بیش از ۱۲ پاس رد و بدل کردند که این باعث می‌شد حریف نتوانند موقعیت‌سازی کند. اگر کسی این بازی را نگاه می‌کرد و از شرایط جدول با خبر نبود، با خود می‌گفت استقلال با اختلاف صدرنشین است.

او ادامه داد: بی انصافی است که پیروزی این بازی را به چند بازیکن نسبت دهیم. ما در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی بسیار خوب بودیم. علی کریمی و مهدی قایدی از بازیکنان خوب و با ارزش استقلال هستند اما به نظر من تیم استقلال،‌ یکپارچه بود و یکدست و متحد نتیجه پیروزی را به دست آورد. به نظر من بازیکنان در این بازی توانستند نقش‌های خود را به خوبی ایفا کنند و موفق شدند به پیروزی برسند.

گروسی خاطرنشان کرد: تیمی که بعد از مدت‌ها بازی نکرده است، موقعی که به شرایط بازی می‌آید، در وضعیت سختی قرار می‌گیرد. استقلال در بازی مقابل الشرطه در نیمه اول خوب نبود اما در نیمه دوم توانست بهتر بازی کند. این تیم همچنین در بازی مقابل الاهلی کیفیت بسیار خوبی داشت. من و نامجومطلق هم باشگاهی بودیم. او مربی فوق‌العاده باهوشی است و توانسته عملکرد خوبی از خودش به جای بگذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تقابل آبی پوشان مقابل الهلال عربستان در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم الهلال نیز یکی از تیم‌های پولدار آسیاست و بازیکنان بسیار بزرگی دارد. نظر من این است که در مقابل چنین تیم‌هایی باید مثل بازی با الاهلی عمل کنیم و نباید دست به کارهای خارق العاده بزنیم.

او در پایان گفت: تیم‌های عربی خونسرد بازی می‌کنند و اگر مثل آن‌ها برخورد کنید،‌ می‌توانید عملکرد خوبی داشته باشید. استقلال هر وقت که جان گرفته دچار مشکلاتی شده که باعث شده از مسیر اصلی خود دور شود. در این مسیر باید از خودی‌ها ترسید که سنگ جلوی پای استقلال می‌اندازند. اول ما باید مشکلاتی را که داخلی‌ها ایجاد می‌کنند دفع کنیم و بعد به سراغ خارجی‌ها برویم. امیدوارم این دفعه این مشکل پیش نیاید و استقلال بتواند به موفقیت برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )