سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: در دیدار برابر استقلال چاره ای نداشتم جز اینکه برخی بازیکنان جوان را به میدان بفرستم.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته آخر دیدارهای گروه اول مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های استقلال ایران و الاهلی عربستان در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه پیگیری شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر آبی پوشان ایران به پایان رسید. مهدی قایدی (۲۹)، علی کریمی (۳۸) و شیخ دیاباته (۵۴) برای استقلال گل زدند.

ولادان میلویویچ، سرمربی تیم الاهلی عربستان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال گفت: چیزی ندارم درباره بازی بگویم چون بازیکنان زیادی در ترکیب نبودند و تعداد زیادی از بازیکنان جوان اولین حضور خودشان را در ترکیب تجربه کردند.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم گل بزنیم ولی چندان مهم نیست و در بازی بعدی با بازیکنان اصلی جبران‌ خواهیم‌ کرد.

سرمربی تیم فوتبال الاهلی ادامه داد: برای من و تمامی مربیان شرایط بسیار دشوار است. در این دوران ‌کرونا باید برای همه چیز برنامه‌ریزی کرد. در ماه‌های گذشته فکر نمی‌کنم که دو بازی پشت سر هم ما با ترکیب مشابهی بازی کردیم، چه در لیگ داخلی عربستان و چه اینجا.

وی در پاسخ به این پرسش که «دروازه‌بان بر سر بازیکنان داد می‌زد که این بازی دوستانه نیست» گفت: من هفت بازیکن با یک‌کارت زرد داشتم و نمی‌توانستم آنها را در معرض محرومیت برای بازی مرحله یک هشتم قرار دهم. از نقطه نظر من بازیکنان جوان تیم تمام توانشان را در زمین پیاده کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.