مصاف استقلال و الاهلی عربستان در نیمه اول با پیروزی دو گله آبی‌پوشان پایان یافت.

به گزارش ایسنا، در جریان آخرین بازی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی در نیمه اول با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان مجید نامجومطلق به پایان رسید.

بازی در دقایق اول متعادل پیش رفت و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. هر یک از دو تیم سعی داشتند موقعیت‌هایی روی دروازه‌ یکدیگر ایجاد کنند اما هیچکدام از آن‌ها نتیجه بخش نبود.

جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۱۱ اتفاق افتاد. ارسال مهدی قایدی از سمت چپ محوطه جریمه حریف، شیخ دیاباته را صاحب موقعیت کرد و شوت محکم این بازیکن واکنش دروازه‌بان الاهلی را به همراه داشت.

پس از این موقعیت،‌ توپ و میدان بیشتر در اختیار آبی‌پوشان بود و شاگردان مجید نامجومطلق سعی داشتند با فشار در نیمه زمین حریف،‌ موقعیت‌هایی روی دروازه الاهلی ایجاد کنند.

در دقیقه ۲۱،‌ وریا غفوری روی یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه الاهلی صاحب موقعیت شد که باز هم واکنش دروازه‌بان حریف مانع گلزنی آبی‌ها شد. پس از این بلافاصله الاهلی عربستان روی یک ضد حمله وارد محوطه جریمه استقلال شد که شوت رحمان غریب با واکنش خوب سید حسین حسینی همراه بود.

علی کریمی در دقیقه ۲۷ روی کرنری که به روی دروازه حریف ارسال شد، خود را صاحب موقعیت کرد اما شوت او به تیرک دروازه خورد.

پس از کش و قوس فراوان و موقعیت‌های متعدد، استقلال دردقیقه ۲۹ به گل رسید. مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه تیم الاهلی شوتی روانه دروازه حریف کرد که با واکنش ناقص دروازه‌بان همراه بود و در نهایت گل اول آبی‌پوشان به ثمر رسید.

پس از گل اول استقلال، آبی‌پوشان باز هم حاکم میدان بودند و در دقیقه ۳۹ به گل دوم رسیدند. ارسال مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه الاهلی، ضربه سر علی کریمی را به همراه داشت که باعث شد گل دوم استقلال به ثمر برسد.

در دقایق پایانی نیمه اول دیاباته با ضربه سر دروازه الاهلی را باز کرد اما داور آفساید اعلام کرد تا نیمه اول این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر استقلال پایان یابد.

ترکیب الاهلی: محمد العویس، سعد المولد، محمد الفتیل، عمر السوما، مارکو مارین، تلال علی، حسین عبدالغنی، عبدالرحمن عبدالله، هانی اسماعیل، یوسف سعد و محمد اسیری

ترکیب:‌ استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و فرشید اسماعیلی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.