مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: حضور علی کریمی در استقلال یک نعمت است و با حضور او می‌توانیم الاهلی عربستان را شکست دهیم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: حضور علی کریمی در استقلال یک نعمت است و با حضور او می‌توانیم الاهلی عربستان را شکست دهیم. بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدا امروزی استقلال و الاهلی عربستان در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ابتدا گریزی به بازی استقلال مقابل الشرطه عراق بزنیم، دیداری که می‌دانستیم نقطه قوت نماینده عراق سانتر از جناحین است و مقابل الاهلی نیز با این روش به پیروزی رسید، اما از همین نقطه گل خوردیم.

وی افزود: الاهلی عربستان نسبت به استقلال بیشتر استراحت کرده است، برعکس الشرطه که چون یک بازی بیشتر از استقلال انجام داده بود در نیمه دوم خسته شده بود. الاهلی خیالش از صعود راحت شده و نگرانی ندارد. استقلال نه تنها ابزار برتری مقابل الاهلی دارد، بلکه می‌تواند تیمی مثل الهلال را نیز شکست دهد. استقلال در بازی فردا ابتدا باید مدارا کند و جلوی حملات حریف را بگیرد و سپس ضربه نهایی را بزند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به نقش علی کریمی در استقلال تصریح کرد: اگر کریمی زودتر به قطر می‌رفت، صعودمان به مرحله بعد قطعی شده بود. این بازیکن وقتی در نیمه دوم مقابل الشرطه به میدان رفت، شرایط بازی برای استقلال تغییر کرد. بودن کریمی در استقلال یک نعمت است و در بازی با الشرطه یک نیمه از داشتن او محروم بودیم. می‌توانیم با داشتن کریمی از ابتدا، سه امتیاز بازی با الاهلی را بگیریم.

طاهری در خصوص عدم استفاده از ارسلان مطهری در ترکیب اصلی گفت: این مسائل دست سرمربی تیم است. سرمربی دلش می‌خواهد بهترین بازیکنانش را به زمین بفرستد، اما برخی بازیکنان گره از کار باز می‌کنند. شاید اگر مطهری از ابتدا در ترکیب قرار می‌گرفت، عادی بازی می‌کرد، اما نیمه دوم به عنوان ذخیره طلایی به میدان رفت و مشکل گلزنی را حل کرد. این مسئله تفکر خوب کادر فنی استقلال را نشان می‌دهد که زمانی تیم که به مشکل می‌خورد، بازیکنی دارد که گره از مشکلات باز می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.