مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته جوانان و آموزش فدراسیون فوتبال امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته جوانان و آموزش با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال صبح امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

پس از صحبت های مسئولین، از زحمات و تلاشهای اکبر محمدی در راس کمیته جوانان تقدیر و تشکر شد. همچنین در این مراسم از زحمات میرشاد ماجدی در کمیته آموزش تقدیر شد.

ضمن اینکه غلامرضا جباری به عنوان سرپرست کمیته آموزش در این مراسم معرفی شد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون در ابتدای جلسه ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط مسئولین در کمیته آموزش و جوانان گفت: در بخش های تئوری، فوتبال ایران قوی بوده و باید اجرایی شود تا شاهد روند رو به رشد آن هم با برنامه ریزی دقیق باشیم. بدون شک در بخش فوتبال پایه اگر لیگ پویایی داشته باشیم می توانیم در رده های بالاتر شاهد فوتبال با کیفیتی از لحاظ تکنیک و تاکتیک باشیم. بر همین اساس باید سناریویی در بخش استعدادیابی و فوتبال پایه داشته باشیم تا بتوانیم به هدفمان که موفقیت تیم های ملی است برسیم.

وی افزود: روند موففیت های امروز ماحصل تلاش های دیروز است. اگر تیم جوانان اولین بار به جام جهانی صعود می کند، یا دیگر تیم ها در قهرمانی آسیا عنوان کسب کرده و یا جز سه تیم برتر شدند، پایه سازی و برنامه ریزی بود که در لیگ های پایه و از سال ۸۳ صورت گرفت. بنا براین در بخش فوتبال پایه باید با استراتژی درست پیش رفت تا در رده های ملی و بالاتر به موفقیت رسید.

مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون در ادامه این جلسه گفت:بدون شک کمیته جوانان و آموزش برای توسعه فوتبال و مربیگری تلاش می کنند و امیدوارم در آینده با برنامه ریزی های مناسبی که صورت می گیرد، به اهدافمان برسیم.

میرشاد ماجدی، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون در این مراسم گفت: معتقدم همدلی، اعتماد و وفاداری به سیستم باعث موفقیت می شود. بر همین اساس این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام هدفم این است که با تلاش و حمایت مسئولین برای فراهم کردن روند رو به رشد فوتبال و توسعه تیم های پایه گام بردارم.

غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش در ادامه این نشست افزود: امیدوارم بتوانم بهتر از گذشته در بخش آموزش مثمر ثمر باشم. همانطور که می دانید محور ورزش، فوتبال است. محور فوتبال مربی است. محور مربی نیز بحث آموزشی است که این نشان می دهد بخش آموزش در فوتبال به چه مقدار حائز اهمیت است. بر همین اساس با برنامه ریزی و استراتژی برنامه هایی که طبق سیاست های فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا است، پیش می رویم تا به اهداف خود برسیم.

اکبر محمدی، رئیس سابق کمیته جوانان در این مراسم گفت: حدود ۱۶ ماه در کمیته جوانان فعالیت کرده و امیدوارم مفید بوده باشم. در کمیته جوانان بخش استعدادیابی، اجرایی، استعدایاب گزینی، برگزاری جلسات و تشکیل کارگروه های مختلف در راستای توسعه فوتبال پایه را پیش بردیم و از از تجربیات و نکات کلیدی پیشکسوتان استفاده کردم. فعالیت در بخش جوانان بسیار سخت است و امیدوارم مسئولین فدراسیون از هیچ حمایتی برای رشد و گسترش فوتبال در بخش جوانان و پایه دریغ نکنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.