مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد استعفای خود و تاثیر انتخابات هیات فوتبال این استان توضیح داد و گفت: امیدوارم پیش از رفتنم نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهای این انتخابات مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق درخواستی که از طرف رضا گل محمدی به مسعود سلطانی فر ارائه و با موافقت وزیر ورزش هم مواجه شده، وی اول آبان ماه از مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بازنشسته خواهد شد و بعد از چهار سال جای خود را به فرد دیگری می دهد.

بازنشستگی از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصمیمی بود که رضا گل محمدی ۸ - ۷ ماه پیش هم گرفته بود اما در طرح موضوع با وزیر ورزش نتواسته بود آن را به سرانجام برساند. حالا وی در حالی موافقت وزیر را برای جدایی از ورزش پایتخت گرفته که طی ماه های گذشته به واسطه انتخابات هیات فوتبال استان تهران و امتناع از برگزاری سرِ وقت این انتخابات - به دلیل غیرقانونی مطرح شدن برخی موارد- درگیر حواشی زیادی شده بود.

همین مسئله این ابهام را ایجاد کرده که گل محمدی به دلیل پرونده انتخابات هیات فوتبال استان تهران که بعد از یک سال هنوز به نتیجه نرسیده، درخواست استعفا داده است. وی البته این موضوع را رد می کند اما در عین حال تاکید دارد که برای تصمیم گیری در رابطه با یک موضوع، مجموعه عوامل زیادی تاثیر گذار می شوند.

رضا گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با این موضوع و دیگر مسائل مرتبط با بازنشستگی اختیاری‌اش گفت: طبق درخواستی که به وزیر ورزش ارائه کرده و موافقت آن را هم گرفته‌ام تا اول آبان ماه به مسئولیت خود در اداره ورزش و جوانان استان تهران ادامه می دهم. بعد از آن ترک پست می کنم. در یک ماه باقی مانده هم طبق روال همیشه پیگیر مسئولیت هایم هستم طوریکه گویا قرار نیست جدایی و جابه جایی اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه تهران حوزه ای رفیع و خاص در ورزش است، خاطرنشان کرد: مدیریت در ورزش استان تهران انرژی زیادی می گیرد. ۱۶ مدیری که پیش از من این مسئولیت را بر عهده داشتند به طور میانگین عمر مدیریتی یک سال و چند ماه داشتند اما من از چهار سال پیش در این جایگاه هستم.

«به نظر می رسد انتخابات هیات فوتبال استان تهران و درگیری و حواشی ایجاد شده در رابطه با آن در تصمیم اتخاذ شده برای استعفا بی تاثیر نبوده است؟»، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این پرسش گفت: اینکه مجموعه ای از عوامل باعث تصمیم گیری در مورد یک موضوع می شود را نمی توانم رد کنم اما مهمترین عاملی که باعث استعفایم شد این است که تعهد کرده بودن در صورت مقبولیت به مدت چهار سال پیگیر مسئولیتم باشم. پیش از اینکه انتخابات هیات فوتبال استان تهران به این مراحل کشیده شود هم استعفای خود را مطرح کرده بودم. حدود ۸ -۷ ماه پیش این موضوع را به وزیر ورزش اعلام کردم.

گل محمدی در این رابطه ادامه داد: در ورزش و مدیریت این حوزه بُرد و باخت های زیادی را تجربه کرده ام اما هرگز به هیات فوتبال استان تهران و انتخاباتش به عنوان یک مسئله برای بُرد و باخت نگاه نکرده بودم. طبق وظیفه و برای اجرای قانون پیگیر مسائلی در رابطه با این هیات بودم. فکر می کنم طی چند روز آینده و با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداها مشخص شود که بالاخره پیگیری های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با هیات فوتبال این استان نتیجه داشته یا نه؟

وی تاکید کرد: در رابطه با تصمیمم برای استعفا فقط موضوعات مرتبط با هیات فوتبال استان تعیین کننده نبوده اما بازهم تاکید می کنم که اتخاذ یک تصمیم متاثر از طیفی از عوامل است.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در عین حال ابراز امیدواری کرد که تا پیش از موعد مقرر برای بازنشسته شدنش، تعیین صلاحیت کاندیداهای هیات فوتبال استان تهران مشخص شود.

رضا گل محمدی در پایان گفت: من چهار سال در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مدیریت کردم. فکر می کنم این زمان برای ارزیابی کافی باشد. خودم نمی توانم قضاوتی نسبت به عملکرد خودم داشته باشم اما طبیعی است که چهار سال متوالی مدیریت در اداره ای مثل اداره ورزش تهران بدون حس مسئولیت پذیری امکان پذیر نیست به خصوص که کار در این حوزه ساعت اداری هم نمی پذیرد اما در نهایت تصمیم گرفتم جای خود را به فرد دیگری بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.