سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از کسب دومین پیروزی در فصل جدید لوشامپیونه از دو بازیکن تیمش به طور ویژه تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از کسب دومین پیروزی در فصل جدید لوشامپیونه از دو بازیکن تیمش به طور ویژه تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در نشست خبری پس از برد ۳ بر صفر تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مقابل نیس در هفته چهارم لوشامپیونه که دومین برد PSG‌ را در این فصل به همراه داشت، به ابراز رضایت از عملکرد کیلیان امباپه و آنخل دی‌ماریا پرداخت. هر دو بازیکن جزو هفت نفری بودند که قبل از شروع فصل به کرونا مبتلا شدند. این سومین بازی دی‌ماریا و نخستین بازی امباپه بود که با درخشش آنها به سود مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها خاتمه یافت.

توخل درباره دی‌ماریا و امباپه‌ای که هر دو در نیمه اول گلزنی کردند، گفت: من از عملکرد امباپه متجب نشدم، اما نمایش او در اولین بازی‌اش مرا تحت تأثیر قرار داد. کاری هم که دی‌ماریا انجام داده است، آسان نیست. او با تنها یک جلسه تمرین سه بازی متوالی انجام داده است. دی‌ماریا همیشه نشان می‌دهد که چه توانایی‌هایی دارد. در مورد کیلیان نیز همین‌طور است. کیلیان هم یک بازی بسیار خوب انجام داد. او دوباره نشان داد که بود و نبودش در زمین بازی چقدر تفاوت می‌کند. اعتمادبه‌نفس و عطش او برای گلزنی فوق‌‌العاده است. او خیلی به ما کمک کرد و این هم کاملاً مشهود بود.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: من بسیار راضی‌ام، چون تیمم تلاش فراوانی انجام داد. این پیروزی حق ما بود، اما آسان کسب نشد، چون کیلور ناواس هم درون دروازه پرکار بود و البته عملکردی فوق‌العاده داشت. حالا یک هفته وقت داریم تا برای بازی بعدی آماده شویم. در این بازی خیلی تحت فشار بودیم و خستگی بازیکنان در پایان بازی هم کاملاً مشخص بود. با این حال من دیدم که بازیکنان‌مان تمرکزشان را از دست ندادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.