مدافع ژاپنی تیم فوتبال العین امارات گفت این تیم می‌تواند نتایج ضعیف در دیدارهای گذشته لیگ قهرمانان آسیا را در بازی‌های آتی جبران کند.

مدافع ژاپنی تیم فوتبال العین امارات گفت این تیم می‌تواند نتایج ضعیف در دیدارهای گذشته لیگ قهرمانان آسیا را در بازی‌های آتی جبران کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تسوکاسا شیوتانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال العین امارات مقابل سپاهان ایران اظهار داشت: باید تمرکز خوبی داشته باشیم و با روحیه یک تیم با تمام جزئیات مسابقه برخورد کنیم. باید از سوت آغاز مسابقه تا آخرین دقیقه بجنگیم و سه امتیاز را بگیریم.

مدافع ژاپنی العین درباره نقش اشتباهات مدافعان این تیم در گل‌های پُرتعدادی که تیم اماراتی دریافت کرده است، گفت: نمی‌توانم این موضوع را رد کنم که من مسئول اتفاقی هستم که در منطقه بازی من افتاده است. این اتفاق ما را مجبور می‌کند تلاش کنیم تا سطح خود را بهبود بخشیم و در زمین به کیفیت مورد نیاز خود برسیم. اتفاقی که رخ داده است، گذشته و همان‌طور که سرمربی‌مان اشاره کرد، مسئله‌ای در گذشته بوده است. ما باید به دیدارهای پیش رو فکر کنیم و عملکرد خود را به سطح مورد نیاز برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.