میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از بازگشت به تیم شهر خودرو خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد سیدمهدی رحمتی را بدهم.

میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از بازگشت به تیم شهر خودرو خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد سیدمهدی رحمتی را بدهم. میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیوستن به شهر خودرو و اینکه نتوانست تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند، گفت: من زمانی قرارداد امضا کردم که شهر خودرو لیستش را برای حضور در لیگ قهرمانان به AFC اعلام کرده بود. دلیل اینکه در قطر نیستم این است که قراردادم با شهر خودرو بعد از ارسال لیست این تیم امضا شد، ولی دوست داشتم به شهر خودرو کمک کنم. امیدوارم با شروع فصل جدید لیگ برتر روزهای خوبی در این تیم داشته باشم.

دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو در مورد جدایی‌اش از گل‌گهر نیز تأکید کرد: من شرایط خاصی در این تیم داشتم و در نهایت هم جدا شدم. گل‌گهر باشگاه خوبی است که از پشتوانه مالی خوبی برخوردار است. برخی ایرادها و مشکلات کوچک در این تیم وجود دارد که طبیعی است، چون آنها تازه یک سال است که وارد لیگ برتر شده‌اند و این مشکلات هم برطرف خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: من قبلاً هم برای شهر خودرو بازی کردم و خاطرات خوبی از بازی در این تیم دارم. دوست داشتم دوباره به این تیم برگردم و امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشم. باید از اعتماد سیدمهدی رحمتی هم تشکر کنم و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی شهر خودرو را بدهم. رحمتی خودش دروازه‌بان بزرگ و باکیفیتی بوده و حالا که ایشان مرا انتخاب کرده است، طبیعتاً وظیفه سنگین‌تری خواهم داشت. با این حال امیدوارم بهترین عملکرد را در شهر خودرو داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.