ولید رِگ‌رگی سرمربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل می‌گوید که به باخت مقابل پرسپولیس فکر نمی‌کند، چون احتمال شکست این تیم هم وجود دارد.

ولید رِگ‌رگی سرمربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل می‌گوید که به باخت مقابل پرسپولیس فکر نمی‌کند، چون احتمال شکست این تیم هم وجود دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولید رِگ‌رگی سرمربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بعد از شکست در بازی گذشته چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم. می‌دانیم ‌که پرسپولیس تیم‌ پرقدرتی است. دو پیروزی پیاپی این تیم قدرت آنها را ثابت کرده‌ است، اما ما هیچ چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

وی افزود: البته که ما آماده هستیم و می‌دانیم که راه دشواری داریم. مهمترین مسئله راهیابی به مرحله بعد است. هنوز همه چیز در گرو‌ نتایجی است که خودمان می‌توانیم به دست آوریم. هنوز صعود هیچ تیمی مسجل نشده است و ما می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل خاطرنشان کرد: پیش از آغاز این رقابت‌ها می‌دانستیم که چند بازیکن مصدوم داریم و باید خود را با غیبت آنها هماهنگ می‌کردیم. جای هیچ بهانه‌ای نیست و من هیچ‌گاه ذهن خود و بازیکنانم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. اگر کریم بوضیاف و ادمیلسون جونیور از بند آسیب‌دیدگی رهایی یابند، به ترکیب باز خواهند گشت، اما تا آن زمان من براساس نقشه‌هایی که در ذهنم دارم، رفتار خواهم کرد.

رِگ‌رگی که در دیدار قبلی نسبت به عملکرد داور معترض بود و با اخراج بن‌عطیه نیز اعتراض شدیدی نسبت به داوری کرد، گفت: کار داوران در این دیدارها و هر بازی فوتبالی دشوار است. ما باید به آنها کمک‌ کنیم که بتوانند به بهترین نحو‌ کارشان را انجام دهند، حتی اگر تصمیمات‌شان علیه ما باشد. این‌طور به نظر می‌آمد که پنالتی تصمیم نادرستی بود و اخراج بن‌عطیه روند بازی را تغییر داد، اما همان‌گونه که باید با غیبت و محرومیت بازیکنان خودمان را تطبیق دهیم، تیم‌های حرفه‌ای باید با تصمیمات تیم داوری هم در بازی خود را مطابقت دهند.

وی همچنین درباره دیدار با پرسپولیس و احتمال شکست مقابل این تیم اظهار داشت: به شکست از پرسپولیس فکر نمی‌کنم که با باخت به آنها چه کاری باید انجام دهم. همان‌گونه که احتمال شکست پرسپولیس هم هست و آنها هم به این امر واقف هستند.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل درباره قدرت هجومی تیمش با اشاره به رامین رضاییان بازیکن ایرانی‌اش گفت: عفیف و رامین رضاییان در دو جناح کارشان را خیلی خوب انجام دادند. در صورت بازگشت ادمیلسون جونیور خط حمله ما زهردارتر خواهد شد. باید مراقب دیگر نقاط زمین باشیم تا کنترل بازی را به طور کامل در دست داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.