مجتبی محرمی کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم توانایی برتری مقابل الدحیل را هم دارد.

مجتبی محرمی کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم توانایی برتری مقابل الدحیل را هم دارد. مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان و کسب دو برد پیاپی برابر التعاون گفت: خوشبختانه پرسپولیس این بازی‌ها را خوب شروع کرد و دو برد پیاپی‌اش فوق‌العاده بود. در بازی دوم بازیکنان از لحاظ هماهنگی تیمی شرایط بهتری داشتند و با اینکه تعدادی از نفرات به تازگی به تیم اضافه شدند، ولی نشان دادند که با بازیکنان قدیمی تا حدودی هماهنگ هستند. از اینکه پرسپولیس چنین شروع خوبی داشت خیلی خوشحالم و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا خریدهای پرسپولیس کیفیت فنی قابل قبولی دارند؟»، خاطر نشان کرد: بله، اعتقاد من این است که پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته است و آنها کیفیت فنی خوبی دارند. شما باید این را هم در نظر بگیرید که این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا با تفکرات سرمربی، نحوه بازی تیم و خیلی مسائل دیگر آشنا شوند و خودشان را با بازیکنان قدیمی به صورت کامل هماهنگ کنند. فکر می‌کنم شرایط بازیکنان جدید پرسپولیس بازی به بازی بهتر خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازی با الدحیل آسان نیست، اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به دو بازی قبلی کار سخت‌تری در پیش دارد، ولی نکته مهم این است که تیم گل‌محمدی با این دو برد روحیه گرفته است و با این روحیه بالا حتی می‌تواند الدحیل را هم شکست بدهد. امیدوارم پرسپولیس با صعود از این گروه که به نظر من قطعی است، بتواند تا فینال جلو برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.