سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به خبرهای منتشر شده درباره قرار نداشتن هافبک ۲۱ ساله تیمش در برنامه‌های تاکتیکی او واکنش نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به خبرهای منتشر شده درباره قرار نداشتن هافبک ۲۱ ساله تیمش در برنامه‌های تاکتیکی او واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل الچه در جام خوان گامپر درباره این موضوع که ریکی پوج را در فهرست بازیکنان مازادش قرار داده است شفاف‌سازی کرد و گفت: اینکه ریکی پوج در برنامه‌های ما نیست صحت ندارد. روز گذشته با او صحبت کردم. در واقع با تمام بازیکنان جوان تیم صحبت کردم. آنها باید فرصت بازی داشته باشند اما در اینجا نمی‌توانند بازی کنند. پوج، کارلس آلنیا و پدری... من به هر سه آنها گفتم که سخت بتوانند فرصت بازی به دست آورند چون رقابت داخلی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم زیاد است. جز این هیچ جز دیگری به آنها نگفتم.

وی ادامه داد: به پوج گفتم که در بارسلونا آینده دارد اما همه چیز به خودش و عملکردش وابسته است. به او توصیه کردم که به صورت قرضی به تیمی دیگر برود. با ۲۰ سال سن، او و دیگر بازیکنان جوان تیم باید فرصت بازی داشته باشند. آنها نمی‌توانند برای مدتی طولانی نیمک‌نشین باشند.

کومان به سایر بازیکنان تیمش از جمله فیلیپه کوتینیو که در پایان فصل گذشته با تمام شدن حضور قرضی‌اش در بایرن مونیخ به بارسلونا برگشت اشاره داشت و گفت: باید امیدوار باشیم که در این فصل هم بازی‌های فوق‌العاده را از او ببینیم. کوتینیو یک بازیکن فوق‌العاده است. او از نظر فیزیکی و در حرکات پا به توپ خیلی خوب است. کوتینیو برای تیم ما بازیکن مهمی است.

آنسو فاتی بازیکن دیگری بود که کومان درباره‌اش صحبت کرد. فاتی به عنوان بال چپ مقابل الچه بازی کرد و کومان توصیه‌هایی برای او داشت. سرمربی هلندی آبی‌و‌اناری‌ها گفت: فاتی بازیکنی عالی است. فکر می‌کنم که او در این بازی از همه بازیکنان موقعیت‌های بیشتری داشت. باید بیشتر از اینها روی حرکاتش تمرکز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.