سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با ابراز نارضایتی از شکست خانگی تیمش گفت که شاگردانش تحت تاثیر گل اول کریستال‌پالاس قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد با ابراز نارضایتی از شکست خانگی تیمش گفت که شاگردانش تحت تاثیر گل اول کریستال‌پالاس قرار گرفتند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس و در چارچوب هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه ۳ - یک مغلوب کریستال‌پالاس شدند، گفت: به اندازه کافی خوب نبودیم و کریستال‌پالاس شایسته کسب سه امتیاز این بازی بود. کریستال‌پالاس در چالش‌ها و تکل‌ها برتر از ما بود. بازی را کُند شروع کردیم و وقتی گل اول را خوردیم، در ادامه بازی تحت‌تأثیر آن گل قرار گرفتیم.

وی افزود: فصل طولانی را سپری کردیم و برای همین فرصت کافی برای آماده‌سازی نداشتیم. با بازیکنانی که در اختیار داشتیم، سخت کار کردیم. چند بازیکن‌مان هم که در اردوی تیم‌های ملی خود بودند. با روی هاجسون که صحبت کردم گفت پیش از آغاز فصل چهار بازی دوستانه داشته‌اند و این سومین بازی رسمی آنها بود که این تفاوت زیادی با تنها بازی دوستانه ما با استون‌ویلا داشت.

سرمربی شیاطین سرخ یادآور شد: امیدوارم سریعتر از چیزی که در این بازی دیدیم، پیشرفت کنیم. در این دیدار عملکردی را از بازیکنان دیدید که اغلب از آنها نمی‌بینید چون بهتر از این هستند. می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم و به دنبال پیشرفت هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.