مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: نامجو مطلق سالهای زیادی در کار مربیگری بوده و با چندین ماه حضور کنار استقلال توان و شایستگی هدایت این تیم را دارد.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار امروز تیم های فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: الشرطه را نباید دست کم گرفت. این تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و فوتبالی مبتنی بر قدرت بدنی به نمایش می‌گذارد. سبک و سیاق فوتبال عراقی‌ها به نوعی است که همیشه تیم‌های ما مقابل آننها با مشکل مواجه می‌شوند و برای همین نباید خودمان را در این بازی از پیش برنده بدانیم.

وی اضافه کرد: نامجو مطلق که فرصت خوبی برای اثبات شایستگی های خود دارد باید در این بازی بهترین‌ها را به زمین فرستاده و از دست زدن به هر ریسکی پرهیز کند. کوچکترین اشتباه در این بازی به منزله شکست و حذف از آسیا خواهد بود.

مربی پیشین آبی پوشان بیان داشت: سپرده شدن نیمکت این تیم به مجید نامجو مطلق هم کاری منطقی بود. مجید سالهای زیادی است مربیگری را در سطوح مختلف تجربه می کند و سابقه او نشان می‌دهد شایستگی این اعتماد را دارد و من امیدوارم بتواند به این اعتماد پاسخ مثبت دهد.

عالمی در خصوص مطالبات هواداران استقلال و بازگشت استراماچونی گفت: این که هواداران مطالبه گری می کنند اتفاق خوبی است اما اگر این موضوع قانون شده، باید احترام با قانون را هم لحاظ کنیم. من هم به عنوان یک استقلالی دوست دارم استرامچونی سرمربی تیمم شود اما وقتی نمی گذارند و نمی شود، باید چه کرد؟

مدیران باشگاه همه تلاش‌های خود را روی پرده و پشت پرده برای احترام گذاشتن به خواسته مربیان انجام دادند و هرنوع انعطافی که لازم بود را به خرج دادند. اما موانع برای رقم خوردن این اتفاق بسیار زیاد است. موانع داخلی و خارجی موجود اجازه حضور وی در ایران را نمی دهد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات تیمش بیان داشت: نفرات که به طور کامل حفظ شدند و چند بازیکن هم برای ترمیم چند پست اضافه شدند و این یعنی یک فصل نقل و انتقالاتی خوب برای استقلال که امیدوارم با قهرمانی در پایان فصل به اتمما برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.