شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب دومین برد متوالی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند.

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب دومین برد متوالی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از هفته دوم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه گودیسون پارک، تیم فوتبال اورتون میزبان تیم وست‌بروموویچ بود و این تیم را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد.

وست‌بروموویچ با گلزنی گرادی دیانگانا در دقیقه ۱۰ پیش افتاد اما اورتون با گل‌های دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۳۲ و خامس رودریگس در دقیقه ۴۵ نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشت. دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم وست‌بروموویچ با گلزنی ماتئوس پریرا کار را به تساوی کشاند و این در حالی بود که این تیم در آخرین دقیقه نیمه اول با اخراج مستقیم کایران گیبس - کسی که با دست به صورت خامس زد - ۱۰ نفره شده بود. علاوه بر گیبس، اسلاون بیلیچ سرمربی تیم میهمان هم به دلیل اعتراض شدید به این تصمیم داور بین دو نیمه اخراج شد.

در دقیقه ۵۴ بازی اورتون تحت هدایت کارلو آنچلوتی با گلزنی مایکل کین بار دیگر از میهمان خود پیش افتاد. پس از او هم کالورت لوین در دقایق ۶۲ و ۶۶ گلزنی کرد تا ضمن آسوده خاطر کردن هواداران اورتون از کسب پیروزی خانگی، اولین هت‌تریکش در فصل جدید را به ثبت برساند. با این نتیجه اورتون ۶ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

امروز سه بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران لیدزیونایتد میزبان فولام است، در بازی دوم از ساعت ۲۱ منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس می‌رود و در بازی سوم از ساعت ۲۳:۳۰ آرسنال پذیرای وستهام خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.