مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانیم کارمان برای صعود خیلی سختی است، ولی ناامید نیستیم.

مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانیم کارمان برای صعود خیلی سختی است، ولی ناامید نیستیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی توتونی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل النصر عربستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تا زمانی که حتی شانس کوچکی دارید، باید برای آن تلاش کنید. ما هنوز روی کاغذ برای صعود امیدواریم. می‌دانیم کار خیلی سختی است، ولی ناامید هم نیستیم. تلاش می‌کنیم بچه‌ها را از این شرایط روحی خارج کنیم.

وی افزود: از شرایطی که برای‌مان به وجود آمده است، با وجود نمایش خوبی که بچه‌ها داشتند، ناراحت هستیم، ولی وظیفه ماست که شرایط را برای بازی بعد مهیا کنیم. امیدواریم بتوانیم این کار را انجام بدهیم. بچه‌ها باید این موضوع را درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس‌های کوچکی دارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره گل نشدن موقعیت‌های این تیم در نیمه اول تصریح کرد: این موضوع مشکلی است که ما در دو بازی اخیر داشتیم و باز هم در زدن ضربه آخر به سمت دروازه دچار مشکل شدیم. البته اینکه یک تیم بتواند از خط دفاعی تیم النصر عبور و این همه موقعیت گل را در نیمه اول خلق کند، یک گام خوب و موفق است، ولی ما در زدن ضربات نهایی دچار مشکل بودیم. شاید دلیل رقم خوردن این نتیجه این است که ما بیشتر از یک ماه از شرایط مسابقه دور بوده‌ایم.

وی در پایان گفت: بازیکنان ما کمی از شرایط مسابقه دور شدند و این مطمئناً روی عملکردشان اثر منفی می‌گذارد. اما جای امیدواری است که تیم ما روی تیم خوبی مانند النصر فشار زیادی می‌آورد و موقعیت‌های گل زیادی را فراهم می‌کند. این موضوع ما را به روزهای آینده امیدوار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.