سرمربی فرانسوی و جدید التعاون عربستان به شکست تیمش مقابل پرسپولیس اقرار کرد و گفت نماینده ایران بهتر از تیم او عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، پاتریس کارترون، سرمربی فرانسوی‌تبار التعاون عربستان بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس ایران در نشست خبری گفت: ما خیلی بد بازی کردیم و ناهماهنگ بودیم. حتی یک موقعیت هم نتوانستیم خلق کنیم و پرسپولیس تیم بسیار خوبی بود. نمی‌توانیم بگوییم در ۹۴ دقیقه حتی یک موقعیت داشتیم و پرسپولیس با بازی‌اش ما را عقب نگه داشته بود.

سرمربی التعاون به برتری نماینده ایران اذعان کرد و افزود: پرسپولیس تیم بهتر و سزاوار پیروزی بود و ما مقابل یک تیم خیلی بهتر بازی کردیم. تیم ما هم ناهماهنگ بود.

او با اشاره روند جدایی‌اش از الزمالک مصر و عقد قرارداد با التعاون عربستان که باعث نارضایتی هواداران تیم محبوب مصری شده گفت: نمی‌خواستم مانند ۲۵ سرمربی قبلی الزمالک باشم که با وضع ناشایستی بیرونم کنند. در قراردادم بندی داشتم که اگر پیشنهاد داشتم، جدا شوم و از این بند قراردادم استفاده کردم.

کارترون درباره قبول هدایت التعاون گفت: سرمربیگری التعاون یک چالش جدید است که دوست دارم این تیم را سر و سامان بدهم. قراردادم هم با التعاون دو ساله است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )