هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آنالیزی که از حریف داشتیم بهترین استفاده را از نقاط ضعف التعاون بردیم و به پیروزی رسیدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی قطر برگزار می شود، از ساعت ۲۲:۳۰ امروز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چهارمین دیدار خود در ورزشگاه اجوکیشن دوحه به مصاف تیم التعاون عربستان رفت که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید.

وحیدی امیری که در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد بعد از بازی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم سه امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم. آنالیز خیلی خوبی روی حریف داشتیم. تمام تلاشمان این بود که از نقطه ضعف التعاون استفاده کنیم و به گل برسیم که این اتفاق افتاد.

هافبک ملی پوش پرسپولیس افزود: خدا را شاکرم که توانستیم خیلی خوب کار کنیم. این برد را به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم همین روند را طی کنیم تا به موفقیت های بعدی هم برسیم.

امیری درباره نبود هوادارن پرسپولیس افزود: بدون آنها خیلی سخت است اما الان شرایط برای تمام تیم ها یکسان است. انرژی مثبت آنها برای ما همیشه وجود داشته و دارد. بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند که روز به روز پرچم پرسپولیس بالاتر برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.