مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که نامه‌ای مبنی بر بسته شدن پرونده نقل و انتقالات برای این باشگاه یا فدراسیون فوتبال صادر نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا اشرف با اشاره به پرونده مربوط به برانکو ایوانکوویچ و حواشی ایجاد شده پیرامون باشگاه پرسپولیس گفت: به هواداران در مورد برانکو ایوانکوویچ و حواشی ایجاد شده در این زمینه حق می‌دهیم، موضوع مربوط به این پرونده واقعاً پیچیده شده است. فقط امیدواریم مسائل هرچه زودتر حل و فصل شود.

وی با تاکید بر اینکه نامه‌ای مبنی بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس به این باشگاه یا فدراسیون فوتبال ارسال نشده است، خاطرنشان کرد: همچنان منتظر رای آخر فیفا در این زمینه هستیم. پرسپولیس دوره سختی را به لحاظ شرایط مالی پشت سر گذاشته است. به خاطر پرونده برانکو، نقل و انتقال بازیکنان و … دوره مالی سختی داشتیم. مدیریت مالی باشگاه اما قول مساعد داده که مشکل برانکو زودتر حل شود.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد همچنین در مورد وضعیت اقامت این تیم در قطر محل برگزاری لیگ قهرمانان گفت: در هتلی اقامت داریم که ابتدا محل اقامت ۵ تیم دیگر هم بود. به خاطر حضور همزمان ۶ تیم مشکل داشتیم به خصوص برای هماهنگی زمان تمرین و سرویس دهی هم مشکلاتی وجود داشت. قصد تغییر هتل را داشتیم و درخواستمان را هم مطرح کردیم اما انجام نشد.

اشرف گفت: البته الان تعداد تیم‌های حاضر در هتلی که در آن مستقر هستیم از ۶ تیم به ۵ تیم کاهش پیدا کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.