هواداران دورتموند می‌توانند اولین بازی زردپوشان وستفالن را از نزدیک در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک تماشا کنند.

هواداران دورتموند می‌توانند اولین بازی زردپوشان وستفالن را از نزدیک در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک تماشا کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرد؛ با برداشته شدن محدودیت‌های اعمال شده از سوی دولت آلمان برای مهار کرونا، اولین بازی این تیم در رقابت‌های فصل جدید بوندس‌لیگا با حضور حدوداً ۱۰ هزار هوادار در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار خواهد شد.

دورتموند شنبه هفته پیش‌رو در اولین بازی خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بوندس‌لیگا پذیرای بوروسیا مونشن‌گلادباخ است. گفته می‌شود باشگاه‌های بوندس‌لیگایی مجوز بازگشایی ورزشگاه‌های خود به روی هواداران را دریافت کرده‌اند و در حدود ۲۰ درصد از گنجایش ورزشگاه‌ها می‌تواند پذیرای تماشاگران باشد.

در این مقطع هواداران تیم میهمان نمی‌توانند بازی تیم‌شان را از نزدیک در ورزشگاه ببینند و در صورتی که هفت روز پس از برگزاری بازی در یک شهر، میزان ابتلا به ویروس کرونا در آن شهر افزایش پیدا کند، بازی‌های تیم آن شهر دوباره پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

مقطع پایانی بازی‌های فصل گذشته بوندس‌لیگا از ماه مارسی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور آلمان به تعلیق در آمد و پس از وقفه‌ای از ماه مِی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران از سرگرفته شد.

در حال حاضر در فصل جدید لوشامپیونه که مسابقات آن آغاز شده، حداکثر ۵۰۰۰ هوادار می‌توانند در هر بازی در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

در لیگ برتر انگلیس هم انتظار می‌رفت هواداران بتوانند از تاریخ اول اکتبر (۱۰ مهر) به ورزشگاه‌ها (۳۰ درصد گنجایش ورزشگاه‌ها) بازگردند اما با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش‌هایی از انگلیس، عملی شدن این موضوع در هاله‌ای از ابهام است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.