در شرایطی که تعدادی از باشگاه‌ها مخالف برنامه تیم ملی و شروع فصل بعد مسابقات لیگ برتر فوتسال از دهم مهرماه هستند، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ می‌گوید اولویت با تیم ملی است.

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اختلاف باشگاه های فوتسال با کمیته فوتسال و تیم ملی برای زمان شروع لیگ برتر فوتسال گفت: در این زمینه ما منافع تیم ملی و تیم حاضر در جام باشگاه های آسیا را در نظر می گیریم. اولویت با این تیم ها است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص تهدید چند باشگاه مبنی بر کناره گیری از لیگ در صورت شروع لیگ از مهرماه تاکید کرد: بعضی از مدیرانی که چنین حرفی زده اند تیمشان آماده نیست. می دانیم که شرایط در حال حاضر سخت بوده و هزینه ها هم بالا است ولی این باشگاه ها هم دنبال بهانه جویی هستند.

غفاری افزود: باشگاه هایی که تهدید به نیامدن می کنند مثل تیم های فوتبال هستند که می گفتند در لیگ برتر حاضر نمی شوند ولی در نهایت تمام آنها در مسابقات شرکت کردند.

وی یادآور شد: این هفته و یا هفته آینده جلسه ای در سازمان لیگ فوتسال تشکیل می شود تا تصمیم نهایی برای زمان شروع لیگ گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیشنهاد سازمان لیگ فوتسال شروع مسابقات فصل آینده لیگ برتر از دهم مهرماه است ولی تعدادی از باشگاه ها تاکید کرده اند بازی ها باید بعد از اتمام جام ملت ها و جام باشگاه های آسیا یعنی از اول دی ماه شروع شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.