سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش در دیدار رفت فینال لیگ برتر، گفت: سایپا برای جبران به رفسنجان خواهد آمد و کار سختی مقابل این تیم داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت از مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه بین دو تیم مس رفسنجان و سایپا تهران برگزار شد. شاگردان نیلوفر اردلان در سایپا در خانه با دو گل مغلوب تیم مس رفسنجان شدند.

عاطفه رضایی سرمربی تیم مس در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز جمعه و پیروزی تیمش مقابل نارنجی پوشان سایپا گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل سایپا در پیش داریم چرا که حریف میزبان بود و برای حضور در فینال کار بزرگی انجام داد و ملی حفاری را در خانه شکسته داده بود.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان تاکید کرد: باید می جنگیدیم تا پیروز شویم. بازی در نیمه اول و اواسط نیمه دوم محتاطانه انجام شد و هر دو تیم مراقب بودند اما در اواخر نیمه دوم از دو موقعیت گل به خوبی استفاده کردیم و پیروز شدیم.

وی تاکید کرد: در خانه حریف پیروز شدیم و کار ارزشمندی انجام دادیم اما هنوز کار تمام نشده است. قطعا سایپا برای جبران به رفسنجان خواهد آمد. کار سخت‌تر می‌شود. برای قهرمانی خواهیم جنگید.

رضایی درباره شرایط بازیکنانش گفت: مصدومیت جزئی داریم. لیگ امسال به دلیل طولانی شدن فرسایشی شد. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در بازی روز پنجشنبه مقابل سایپا پیروز و قهرمان شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.