سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان معتقد است در بازی برگشت فینال بازی سختی داریم چون سایپا برای قهرمانی می‌جنگد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان معتقد است در بازی برگشت فینال بازی سختی داریم چون سایپا برای قهرمانی می‌جنگد. عاطفه رضایی پس از پیروزی در دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان برابر سایپا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم چون هم در خانه حریف بازی داشتیم و هم سایپا تیم خوبی بود. مسابقه هم در نیمه اول پایاپای بود یعنی هر دو تیم منتظر بودند که تیم حریف را آنالیز و بدون برنامه حمله نمی‌کردند. تقریبا ابتدای نیمه دوم هم همینطور بود، اما خدا را شکر تا آخر نیمه دوم توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و دو گل زدیم که این دو گل در خانه حریف برای ما ارزشمند بود، اما کار برای ما هنوز تمام نشده است، چون دیدیم سایپا در اهواز این تیم را با چهار گل در خانه خودش حذف کرد.

وی افزود: از همان اول که به مرحله پلی آف راه یافتیم مدیرعاملان باشگاه گفتند که اگر قهرمان شویم پاداش ویژه داریم، نمی‌دانم پاداش ویژه آنها چیست و چقدر است، اما قول دادند و تا الان هم همه جوره ما را بعد از هر پیروزی و راه یافتن به فینال حمایت کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان درخصوص دور برگشت مسابقه فینال لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی تیم ما مشخص نیست، چون بازی سختی در رفسنجان داریم. بالاخره سایپا برای پیروزی می‌جنگد و بازی معمولی و راحتی نیست. به هر حال هر تیمی پیروز شود می‌تواند قهرمانی لیگ را کسب کند.

رضایی درباره اعتراض به داوری در نیمه نخست بازی گفت: نیمه اول به داوری اعتراض داشتیم، چون چهار بار به پای بازیکن من زدند و داور نه سوت زد و نه خطا گرفت یا بازیکن ما را هول دادند که داور خطا نگرفت و ما به آن صحنه اعتراض داشتیم، اما در مجموع فکر می‌کنم داوری خیلی خوب بود و اشتباهات داوری خیلی تاثیرگذاری نداشت.

وی هدفش در دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان را قهرمانی دانست و خاطرنشان کرد: هدف‌مان قهرمانی است، چون این مرحله را سال گذشته تجربه کردیم و نمی‌خواهیم تجربه تلخی که به فینال رسیدیم و دوم شدیم دوباره تکرار شود. واقعا هدف مان این است که بتوانیم بازی دوم را هم به همین خوبی تمام کرده و قهرمان لیگ شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.