شاهین بوشهر تنها در صورتی امشب سقوطش قطعی نمی‌شود که بتواند میزبانش صنعت نفت را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر امشب یک دیدار حساس بین دو تیم صنعت نفت و شاهین بوشهر برگزار می‌شود. حساسیت این دیدار از آنجایی بالا می‌رود که نتیجه آن تاثیر زیادی در سرنوشت نماینده بوشهر دارد و ممکن است سقوط این تیم به لیگ دسته اول همین امشب قطعی شود.

شاهین که فصل خوبی را در لیگ برتر سپری نکرد، با ۲۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و تنها در صورت پیروزی در بازی امشب مقابل صنعت نفت، سقوطش قطعی نمی‌شود و کورسوی امید آنها برای بقا به هفته پایانی کشیده می‌شود.

بوشهری‌ها در حالی با ۲۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارند که پارس جنوبی جم با ۲۶ امتیاز یک پله بالاتر از آنها قرار دارد و پیکان ۲۷ امتیازی در رده چهاردهم ایستاده است.

شاهین در صورت پیروزی در هر دو بازی باقی مانده نهایتا ۲۸ امتیازی می‌شود، اما به دلیل تفاضل گل بسیار ضعیف (منفی ۲۶) نمی‌تواند بالاتر از دیگر تیم‌های ۲۸ امتیازی کنونی (ماشین سازی و سایپا) قرار گیرد. لذا آنها در بهترین حالت می‌توانند با ۲۸ امتیاز و ایستادن در رده چهاردهم لیگ را به پایان برسانند.

شاهین که به تازگی پاشازاده را به عنوان سرمربی به خدمت گرفته، باتوجه به این که در صورت شکست در بازی امشب امتیازاتش در پایان فصل از ۲۵ و در صورت مساوی از ۲۶ عبور نخواهد کرد، لذا دیدار امشب آنها برابر صنعت نفت را باید آخرین فرصت برای بقا در لیگ برتر لحاظ کرد.

دیدار دو تیم شاهین و صنعت نفت امشب و از ساعت ۲۰:۴۵ به میزبانی نفت در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.