گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم را رصد کنیم می‌بینیم که در هیچ‌کدام از آنها حریف بر ما غالب نبوده است.

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اگر تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم را رصد کنیم می‌بینیم که در هیچ‌کدام از آنها حریف بر ما غالب نبوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، قاسم زاغی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر شهرخودرو در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه فردا با تیمی بازی داریم که در خطوط مختلف خود از استانداردهای لازم برخوردار است و فردا بازی بسیار مهمی در پیش داریم.

وی افزود: شهرخودرو تیمی بسیار باکیفیت و با برنامه‌ است و حساب ویژه‌ای روی بازی فردا باز کرده است. دیدار فردا برای هر ۲ تیم بسیار مهم است و انتظار داریم هر ۲ تیم با توجه به کیفیت فنی خود بازی خوبی ارائه دهند و ما نیز بازی قابل‌قبولی انجام دهیم.

«با وجود اینکه کادر فنی سپاهان اشتباهات داوری را دلیل عمده عدم نتیجه‌گیری این تیم می‌دانستند اما این موضوع هواداران سپاهان را قانع نکرده است و چرا این تیم در نیم‌فصل دوم انتظارات را برآورده نکرد»؛ مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال خبرنگار تسنیم گفت: اگر بازی‌های اخیر سپاهان در نیم‌فصل دوم را از نظر فنی بررسی کنید می‌بینید که در بیشتر بازی‌ها از نظر آماری تیم برتر میدان بوده‌ایم، البته در بازی با استقلال کیفیت لازم را نداشتیم که دلیل دارد.

مربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در نشست خبری بازی با استقلال در لیگ برتر هم گفتم که سیاست‌های باشگاه سپاهان درباره فوتبال پاک بر هیچ‌کس پوشیده نیست و این باشگاه به فوتبال پاک اعتقاد دارد و گفتم امیدواریم اتفاقاتی نیفتد که حقی از هیچ‌کدام از دو تیم ضایع شود و تنها اتفاقات درون زمین نتیجه بازی را تعیین کند، اما شاهد بودید که متأسفانه پنالتی که به ضرر ما اعلام شد و اتفاقات بعدی باعث شد آن بازی را واگذار کنیم.

زاغی‌نژاد گفت: در بازی با نساجی هم تیم برتر میدان بودیم و درصد مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ بود. ۵ توپ به تیرک دروازه حریف زدیم، ۱۶ کرنر و ۲۱ حمله به سمت دروازه داشتیم اما متأسفانه آن بازی با آن نتیجه غم‌انگیز تمام شد. در ادامه دوباره با استقلال در جام حذفی بازی کردیم و اتفاقات بازی با این تیم در لیگ از نظر روانی روی بازیکنان تأثیر زیادی داشت و البته باز هم شاهد اشتباه داور بودیم که باعث شد بازیکنان به دلیل افت روانی نتوانند کیفیت لازم را در زمین نشان دهند. در نیمه دوم هم با وجود اینکه بازی در اختیار ما بود اما در نهایت شکست خوردیم.

وی تصریح کرد: اگر تمام بازی‌های نیم‌فصل دوم را رصد کنیم می‌بینیم که در هیچ‌کدام از آنها حریف بر ما غالب نبوده است. ۵۰ درصد نتیجه‌گیری در فوتبال به مسائل روحی و روانی برمی‌گردد که متأسفانه اتفاقات داوری روی بازیکنان بسیار تأثیر گذاشت و اتفاقات فوتبال باعث شد نتایج ضعیفی بگیریم. البته هوادار به این مسائل توجهی ندارد و حق دارد تیمی که از آن حمایت می‌کند و با شادی‌هایش شاد می‌شود، با غم‌هایش نیز ناراحت ‌شود و به آنها حق می‌دهیم، اما باز هم می‌گویم که از نظر آماری در تمام بازی‌ها تیم غالب بوده‌ایم و اسناد آماری آن هم موجود است.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره جدایی ولادیمیر کومان و علی قربانی از این تیم بیان کرد: تصمیم‌گیری درباره جدایی این بازیکنان بر عهده مسئولان کلان باشگاه است و ورود به این موضوع و اظهارنظر درباره آن در شرح وظایف من نبوده است.

زاغی‌نژاد درباره غایبان تیمش در بازی فردا اظهار داشت: سجاد شهباززاده به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و هنوز در قالب تیمی جای نگرفته است. محمد ایران‌پوریان نیز به دلیل مصدومیت در شرایط آرمانی نیست اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم با توجه به اقداماتی که در چند روز گذشته انجام گرفته که بیشتر روانی بوده بتوانیم در ۲ بازی باقیمانده نتایج قابل‌قبولی کسب کرده و حداقل سهمیه آسیایی بگیریم.

وی در پایان گفت: سپاهانی هستیم و با تمام وجود و قلب‌مان در این تیم حضور داریم و تا آخرین لحظه برای نتیجه‌گیری تیم می‌جنگیم. قلب ما همیشه به عشق سپاهان می‌تپد و امیدوارم حداقل در دو بازی باقیمانده اتفاقات فوتبال و کمی شانس با ما یار باشد و حداقل سهمیه آسیا را کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.