عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان دلیل محرومیت یک جلسه‌ای خود از سوی کمیته انضباطی محرومیتش از حضور در دیدار مقابل استقلال را ناحق دانست.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان دلیل محرومیت یک جلسه‌ای خود از سوی کمیته انضباطی محرومیتش از حضور در دیدار مقابل استقلال را ناحق دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه محروم شده است و نمی‌تواند در دیدار مقابل استقلال روی نیمکت تیمش حضور داشته باشد که در این خصوص گفت: در نیمه دوم بازی با تیم تراکتور در تبریز داور مسابقه یک خطای صد درصد را برای ما نگرفت که من از لب خط با صدای بلند گفتم خطا بود و آقای کرمانشاهی دوان‌دوان به سمت من آمد و با لحن جدی و غیردوستانه گفت «حرف نزن!». من هم در آن فشار عصبی شده و پاسخ دادم «برو بابا با این داوری!» و او به بنده کارت قرمز نشان داد.

وی افزود: ما سال‌هاست مربیگری می‌کنیم و می‌بینیم در کنار زمین یا بیرون از این محیط از چه کلماتی استفاده می‌شود و به نظرم گفتن (برو بابا) کارت قرمز نداشت. اگر قوانین واقعاً برای همه یکسان باشد پس برخی در این فوتبال باید به صورت مادام‌العمر محروم شوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: باید تأکید کنم آقای رضا کرمانشاهی از داوران خوب کشورمان بوده و هستند و همواره ارتباط خوبی با ایشان داشته‌ام. هنوز هم او را دوست دارم و برایش احترام زیادی قائلم، اما خداوکیلی خودش را جای من بگذارد، فشاری که روی من است و آن صحنه‌ای که باعث شد بگویم خطا بود را ببیند بعد هم این را لحاظ کند که بالاخره من سن و سال بیشتری نسبت به ایشان دارم و انتظار نمی‌رود با آن لحن به من بگوید حرف نزن. در هر صورت به حکم صادر شده احترام می‌گذارم با اینکه معتقدم این محرومیت حقم نیست.

ویسی درباره دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: با تیمی بزرگ و قابل احترام بازی داریم و خوشحالم اهالی فوتبال دیدگاه مثبتی نسبت به بنده و تیم پیکان دارند. تیمی که هفته‌هاست نمی‌بازد و گل نمی‌خورد و این حاصل یک کار دسته جمعی در مجموعه باشگاه پیکان است. امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال فوتبالی خوب، منطقی و توأم با کسب سه امتیاز داشته باشیم. به نظرم ما بیشتر از حریف به این سه امتیاز احتیاج داریم و برای به دست آوردن آن بیشتر تلاش خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که پنالتی‌هایی که در چند بازی متوالی برای استقلال گرفته شده است برای‌تان نگران‌کننده نیست، گفت: اشتباه در زمین فوتبال برای مربی، بازیکن و داور همواره وجود داشته است، اما از قاضی انتظار بیشتری می‌رود. به خصوص در این مقطع از مسابقات که یک قضاوت اشتباه می‌تواند سرنوشت یک باشگاه و تعداد زیادی مربی و بازیکن را تغییر دهد. امیدوارم در دو هفته باقیمانده از لیگ برتر داوران برنده اصلی مسابقات باشند، قشری که بدون تعارف از نظر مالی بسیار کمتر از آنچه که برایش زحمت می‌کشند و استحقاقش را دارند، دستمزد می‌گیرند. ای کاش از قبل شرایطی فراهم می‌شد تا در چند هفته پایانی مسابقات داوران پشت دروازه به داور وسط کمک می‌کردند. درباره اینکه سؤال کردید نگران داوری هستم یا نه، باید صادقانه بگویم به صورت کلی کمترین نگرانی‌ام به داوری مسابقات است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.