سرمربی سایپا می‌گوید تیمش در نیم فصل اول بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری متحمل شده است.

به گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی در نشست پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: تمام تلاش مان این است که با تمرکز کامل بازی هایمان را انجام می دهیم. خوشبختانه در این هفته ها بازیکنانمان هم تمرکز خوبی داشتند و هم تمام تلاششان را کردند. مطمئنم که می توانیم روند خوبمان را ادامه دهیم و نتایج بهتری کسب کنیم. بازی فردا بازی سختی است و تیم نفت هم فوتبال خیلی خوبی ارائه می دهد.

او ادامه داد: این تیم تا اینجا نسبت به شرایطی که دارد نتایج خیلی خوبی گرفته است و فوتبال خوبی بازی می کند. باتوجه به این که بازی در زمین خودمان است انگیزه بالایی داریم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و شرایط را در جدول بهتر کنیم. باید به این توجه کنیم که نفت فوتبال خیلی خوبی بازی می کند. تیمی که با وجود این همه تیم بزرگ و پرمهره توانسته در چهار تیم جام حذفی باشد، نشان می دهد فوتبال خوبی بازی می کند. هفته های گذشته هم تیم خیلی خوب بازی کرده است و گول وضعیت تیم نفت را نمی خوریم و تمرکز صد درصد داریم که با تمرکز بالا می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

صادقی در رابطه با وضعیت داوری گفت: هفته قبل باتوجه به کارشناسی‌هایی هم که انجام شد، ضرر کردیم و یک پنالتی برایمان گرفته نشد. در نیم فصل اول هم بیشتر ضرر از اشتباهات داوری را متحمل شدیم و امیدوارم که داوران مان در این هفته های آخر نمایش خوبی داشته باشند و اشتباهات داوری باعث نشود که جدول تغییر کند. به داوران اطمینان کامل داریم و آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا بتوانند عدالت را برقرار کنند.

سرمربی سایپا درباره وضعیت فشرده پایین جدول عنوان کرد: امتیازات پایین جدول خیلی به هم نزدیک است و شش تیم به هم نزدیک هستند. هر تیمی که بتواند تمرکز داشته باشد، نتایج بهتری کسب می‌کند. بعد از برد مقابل ماشین سازی رتبه‌مان در جدول بهتر شد اما دیدید که امتیازات بهم نزدیک است. خوشبختانه بازیکنان از شرایط‌مان درک خیلی خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما تمرکزمان روی دو بازی آینده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.