ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا از عملکرد شاگردانش در هفته‌های اخیر ابراز رضایت کرد و گفت که برای دیدار با نفت مسجدسلیمان تمرکز صد درصدی دارند.

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا از عملکرد شاگردانش در هفته‌های اخیر ابراز رضایت کرد و گفت که برای دیدار با نفت مسجدسلیمان تمرکز صد درصدی دارند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تمام تلاش‌مان این است که با تمرکز ادامه مسابقات را انجام دهیم. بچه‌های ما با تمام وجودشان تلاش کردند که نتایج بهتری بگیریم. نفت مسجدسلیمان فوتبال خوبی را بازی می‌کند و نسبت به تیمی که دارد واقعاً خوب نتیجه گرفته است. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کرده و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی در مورد اینکه شاید نفتی‌ها به دلیل قرار گرفتن در میانه جدول انگیزه کمتری داشته باشند، گفت: نفت مسجدسلیمان فوتبال خوبی بازی می‌کند و وقتی در میان تیم‌های مدعی برای قهرمانی جام حذفی قرار گرفته است، یعنی تیم خوبی است. ما گول این شرایط را نمی‌خوریم و تمرکز صد درصد داریم و می‌دانیم فردا می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره بحث‌ داوری‌ هفته‌های پایانی لیگ برتر تصریح کرد: در بازی هفته گذشته از داوری ضرر کردیم و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیم‌فصل اول، سایپا بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت. امیدوارم داوران در این دو هفته تمرکز خوبی داشته باشند و اشتباهات داوری باعث نشود جدول لیگ تغییر کند. به تمام داوران اطمینان داریم و می‌دانیم تلاش می‌کنند که عدالت برقرار شود.

صادقی در مورد پیش‌بینی‌اش از رتبه سایپا در پایان فصل تأکید کرد: امتیازات تیم‌ها در پایین جدول نزدیک به هم است و هر تیمی تلاش کند، می‌تواند نتیجه بهتری کسب کند.

وی راجع به اینکه پس از بازی با ماشین‌سازی با بازیکنانش برای ادامه لیگ صحبت‌های جدی انجام داده بود، یادآور شد: پس از بازی با ماشین‌سازی، رتبه‌مان بهتر شد، اما دیدید که امتیازات نزدیک بود و بهتر بود که در این باره با بازیکنان صحبت کنیم. خوشبختانه بازیکنان سایپا درک خوبی دارند و خدا کند فردا نتیجه بهتری کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره برنامه‌های این تیم برای فصل آینده تصریح کرد: تمرکزمان روی دو بازی آینده در لیگ است که بتوانیم نتیجه بگیریم و سپس درباره فصل آینده صحبت خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.