باشگاه یوونتوس به منظور بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین حاضر است مهاجم آرژانتینی‌اش را قربانی کند.

باشگاه یوونتوس به منظور بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه‌راه پوشان تورین حاضر است مهاجم آرژانتینی‌اش را قربانی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های ایتالیایی، روز گذشته (پنجشنبه) جلسه‌ای شش ساعته میان آندره‌آ پیرلو سرمربی جدید بانوی پیر با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس، پاول ندود نایب رئیس این باشگاه و فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس برگزار شده که نتیجه این جلسه حمایت از کریستیانو رونالدو برای ماندن در این تیم بوده است، بازیکنی که پس از حذف یووه از لیگ قهرمانان اروپا شایعه جدایی وی از جمع راه‌راه پوشان تورین مطرح شده است.

همچنین گفته می‌شود پائولو دیبالا که اخیراً عنوان ارزشمندترین بازیکن سری A در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را به خود اختصاص داد، ممکن است قربانی تأمین بودجه لازم برای یوونتوس به منظور فعالیت‌های این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات شود. بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت»، یوونتوس ممکن است دیبالای ۲۶ ساله را به‌عنوان بخشی از معامله به خدمت گرفتن پل پوگبا به منچستریونایتد پیشنهاد دهد.

پیرلو برای پست مهاجم نوک به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب است. پیش از این مائوریتزیو ساری، سرمربی پیشین یووه خواهان اضافه شدن آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی ناپولی به بانوی پیر بود، که پیرلو هم نیم‌نگاهی به او دارد.

دووان زاپاتا مهاجم کلمبیایی آتالانتا گزینه اول یوونتوس برای پست مهاجم نوک است، اما آتالانتا تمایلی به فروش او ندارد. رائول خیمنس مهاجم مکزیکی ولورهمپتون و ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم نیز دیگر گزینه‌های مدنظر یوونتوسی‌ها هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.