بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اعتقاد دارد تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و لیگ برتر به ضرر باشگاه‌ها و تیم ملی تمام خواهد شد.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اعتقاد دارد تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و لیگ برتر به ضرر باشگاه‌ها و تیم ملی تمام خواهد شد. محمدرضا سنگ‌سفیدی درباره تمدید قراردادش با باشگاه گیتی‌پسند اصفهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: گیتی‌پسند یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران و آسیاست. با وجود اینکه به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم، اما سال بسیار خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و همه چیز برای من خوب بود. شمسایی هم مربی بسیار بزرگی است که به گیتی‌پسند آمد. تصمیم گرفتم جایی بازی کنم که آرامش بیشتری داشته باشم و به پیشرفتم ادامه دهم. می‌دانستم گیتی‌پسند می‌تواند بهترین گزینه برای من باشد.

وی درباره اینکه هواداران تیم فوتسال گیتی‌پسند از تیم فعلی انتظار دارند طلسم سه سال ناکامی در قهرمانی لیگ برتر را بشکند، تصریح کرد: زیبایی ورزش به این است که تا لحظه آخر چیزی مشخص نیست. نمی‌توانیم از الان درباره قهرمان صحبت کنیم، اما گیتی‌پسند قطعاً برای قهرمانی وارد مسابقات می‌شود و جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. قطعاً تمام اعضای باشگاه دست به دست هم خواهند داد تا قهرمان شویم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در واکنش به اینکه اعضای این تیم بارها گفته‌اند بودجه زیادی ندارند و از لحاظ مالی به مس سونگون نمی‌رسند، اظهار داشت: من کاری به سایر تیم‌ها ندارم و از شرایط راضی هستم. شاید باشگاهی صد میلیارد تومان خرج کند، اما خدا را شکر گیتی‌پسند شرایط ایده‌آلی دارد. نمی‌گویم ما وضعیت بسیار خوبی داریم، اما گیتی‌پسند جزو چند باشگاه خوب کشور است. مدیران باشگاه سال‌هاست که در فوتسال فعالیت می‌کنند و به حرفی که می‌زنند، پایبند هستند.

سنگ‌سفیدی درباره اختلاف‌نظر میان مدیران باشگاه‌ها برای شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان کرد: شروع لیگ در اختیار سازمان لیگ نیست و ستاد مبارزه با کرونا باید در این باره مجوز دهد. امیدوارم لیگ زودتر شروع شود، چون هر چه عقب بیفتد، به ضرر بازیکنان، باشگاه‌ها و تیم ملی می‌شود. تیم‌هایی که به پلی‌آف نرسیدند، از دی ماه ۹۸ بازی نکرده‌اند و اگر رقابت‌ها در خوش‌بینانه‌ترین حالت مهر ماه آغاز شود، این تیم‌ها ۱۰ ماه تعطیل بوده‌اند. ما باید تابع ستاد مبارزه با کرونا باشیم تا مجوزهای لازم صادر شود، اما تعویق لیگ اصلاً جالب نیست.

وی در مورد بلاتکلیفی وضعیت مسابقات قهرمانی آسیا پس از انصراف ترکمنستان از میزبانی رقابت‌ها و اینکه سرمربی تیم ملی امیدوار است بازی‌ها دیرتر برگزار شود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم مسابقات به سال ۲۰۲۱ موکول شود که این اتفاق به ضرر ما خواهد بود، چون در این وضعیت، سن بازیکنان بالا می‌رود. کرونا کاری کرده است که نمی‌توانیم با تیم‌های خوب جهان بازی کنیم. متأسفانه همه کشورها با این مسئله درگیر هستند. ناظم‌الشریعه در رأس هرم است و بسیاری از مسائلی را می‌بیند که من نمی‌بینم. من نظر شخصی خودم را می‌دهم، اما قطعاً هر چه او می‌گوید، درست است.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره تورنمنت دوستانه کیش و مصاف شاگردان محمد ناظم‌الشریعه با تیم‌های ملی کویت و عراق اظهار داشت: این دو تیم نمی‌توانند کمکی به ما کنند و ما اگر صد گل هم بزنیم، نمی‌توانیم خودمان را مقابل این تیم‌ها محک بزنیم. با این حال باید میان بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم. بازی مقابل این تیم‌ها خیلی بهتر است تا اینکه بدون دیدار تدارکاتی به مسابقات قهرمانی آسیا برویم. با این حال این بازی‌ها خیلی به آمادگی ما کمک نمی‌کند و تأثیری نخواهد داشت.

سنگ‌سفیدی درباره پرونده شکایت خود از باشگاه مس سونگون تصریح کرد: این پرونده تمام شده است و باشگاه مس باید پولم را پرداخت کند. وکیلم پیگیر کارهاست و اگر پولم پرداخت نشود، مس سونگون نمی‌تواند قرارداد بازیکن جدیدی را ثبت کند. رأی صادر شده است و مس سونگون باید حقی را که نداده، پرداخت کند. با این حال هنوز پولی پرداخت نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.