سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد که حریف بعدی شاگردان او تیم فوتبال بارسلوناست نه فقط لیونل مسی.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ تأکید کرد که حریف بعدی شاگردان او تیم فوتبال بارسلوناست نه فقط لیونل مسی. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از بازی امشب (جمعه) مردانش مقابل بارسلونا در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ابتدا به مقایسه‌هایی که میان مهاجم لهستانی تیم او روبرت لواندوفسکی با لیونل مسی و نیمار صورت می‌گیرد اشاره داشت و گفت: به نظر من نباید بازیکنان را با هم مقایسه کرد. لواندوفسکی یک مهاجم خارق‌‌العاده است و در محوطه جریمه توانایی‌‌های فراوانی دارد. او همیشه گل می‌زند، اما می‌تواند پاس گل هم بدهد. مسی اما در سال‌های اخیر با اختلاف بهترین بازیکن دنیا بوده است.

فلیکس درباره وضعیت بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ هم گفت: همه بازیکنان تیم آماده همراهی تیم هستند. پاوار در مونیخ همه تست‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت. باید ببینیم چه می‌شود. برای بازی مقابل بارسا بازیکن غایب نداریم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره نقاط ضعف و قوت بارسلونا گفت: من درباره حریف‌مان حرف زیادی برای گفتن ندارم. فقط می‌توانم همین را بگویم که ما برای بارسلونا احترام زیادی قائل هستیم، چون آنها تیمی هستند که بر لیگ قهرمانان مسلط هستند و در ترکیب این تیم بازیکنانی فرازمینی وجود دارد. مسی اما تنها رقیب ما در این بازی نیست. شکی نیست که ما باید مسی را متوقف کنیم، اما نمی‌گویم که چه برنامه‌ای برای مهار او داریم.

سال ۲۰۱۳ بایرن مونیخ در مجموع دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بارسلونا را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد و دو سال بعد بارسلونا آن شکست را تلافی کرد. فلیک در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند امسال کدام یکی از این اتفاقات برای تیمش رخ خواهد داد، گفت: من خیلی اهل مرور گذشته نیستم. مهم‌ترین بازی برای ما بازی (امشب) مقابل بارسلوناست. هر دو تیم، تیم‌هایی قدرتمند هستند. در مصاف چنین تیم‌هایی شانس هم برای کسب پیروزی لازم است.

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.