مالک باشگاه اینتر میامی انتقال هافبک فرانسوی یوونتوس به تیم تحت تملکش را تأیید و از هم‌تیمی سابق خود در پاری‌سن‌ژرمن تمجید کرد.

مالک باشگاه اینتر میامی انتقال هافبک فرانسوی یوونتوس به تیم تحت تملکش را تأیید و از هم‌تیمی سابق خود در پاری‌سن‌ژرمن تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیوید بکام پیوستن بلیز ماتویدی به تیم تیم فوتبال اینتر میامی آمریکا را تأیید کرد. ستاره سابق تیم ملی انگلیس که دارنده بخشی از سهام باشگاه اینتر میامی است، بازیکنی را برای این تیم به خدمت گرفت که برای مدتی کوتاهی در پاری‌سن‌ژرمن (ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۳) با او هم‌تیمی بود.

ماتویدی روز گذشته با توافق دوجانبه با یوونتوس قراردادش با این تیم را فسخ کرد و حالا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی MLS می‌شود. او به تیمی می‌رود که بکام یکی از پنج مالک و مدیرفوتبال آن است.

بکام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «من این شانس را داشتم که در پاریس در کنار بلیز بازی کنم و در آنجا دیدم که او چه بازیکن حیرت‌‌‌آوری است. به همین دلیل من بی‌صبرانه برای دیدن استعداد و درخشش او در تیم‌مان منتظر هستم. بلیز تو انسانی فوق‌العاده هستی و مطمئن باش که اینجا در میامی برای خودت و خانواده زیبایت یک خانه جدید حیرت‌آور پیدا خواهی کرد. پیوستن بازیکنی با سابقه قهرمانی در جام جهانی، اتفاقی که برای اولین بار در MLS رخ می‌دهد، برای ما یک افتخار بزرگ است. از اینکه اینتر میامی را برای ادامه دادن دوران بازی‌ات انتخاب کرده‌ای بیشتر از این نمی‌توانم، خوشحال باشم».

ماتویدی ۳۳ ساله، ماه آگوست سال ۲۰۱۷ به یوونتوس پیوست و با این تیم سه قهرمانی متوالی در سری A کسب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.