اتحادیه فوتبال اروپا اسامی برترین هفته گذشته بازی‌های لیگ قهرمانان را در قالب تیم منتخب هفته معرفی کرد.

اتحادیه فوتبال اروپا اسامی برترین هفته گذشته بازی‌های لیگ قهرمانان را در قالب تیم منتخب هفته معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اتحادیه فوتبال اروپا شب گذشته (چهارشنبه) همزمان با آغاز مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان، تیم منتخب هفته گذشته این رقابت‌ها که در آن ۴ بازی معوقه از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد را اعلام کرد.

در این تیم به جز کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس که تیمش با قبول شکست مقابل لیون در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، از گردونه رقابت‌ها حذف شد، سایر نفرات از تیم‌هایی هستند که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته‌اند.

مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ و سه هم‌تیمی‌ او آلوارو اودریوسولا(دفاع)، کورنتین تولیسو (دفاع)، ایوان پریشیچ (خط میانی) و روبرت لواندوفسکی (حمله) در تیم منتخب قرار گرفته‌اند تا باواریایی‌ها بیشترین نماینده را در این تیم داشته باشند.

پس از بایرن مونیخ، تیم بارسلونا با سه بازیکن، کلمن لنگه و نلسون سمدو (هر دو دفاع) و ایوان راکیتیچ (خط میانی) بیشترین نماینده را در تیم منتخب دارد. منچسترسیتی با دو بازیکن، رحیم استرلینگ (هافبک) و گابریل ژسوس (حمله) و یوونتوس با کریستیانو رونالدو (حمله) دیگر تیم‌هایی هستند که در تیم منتخب یوفا بازیکن دارند.

دیگر تیم‌هایی که هفته گذشته در لیگ قهرمانان حضور داشتند، شامل چلسی(حذف توسط بایرن)، لیون(صعود مقابل یوونتوس)، ناپولی (حذف توسط بارسلونا) و رئال مادرید (حذف توسط منچسترسیتی) هیچ کدام در این تیم نماینده‌ای نداشته‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.