صمد مرفاوی، مدیر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر امیر قلعه‌نویی مربی خوبی نیست، چرا چند ماه پیش رایزنی کردند سرمربی تیم ملی شود؟

صمد مرفاوی، مدیر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر امیر قلعه‌نویی مربی خوبی نیست، چرا چند ماه پیش رایزنی کردند سرمربی تیم ملی شود؟ صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه اگر به همراه کادر فعلی نساجی مازندران زودتر به این مجموعه اضافه می‌شدند، شاید نساجی امروز برای سهمیه آسیا تلاش می‌کرد، گفت: نمی‌توان کسی را متهم کرد که کسی از عمد کاری نکرده است، اما هر کسی طبق توانایی‌هایش می‌تواند به تیم کمک کند. ما سعی کردیم مشکلات نساجی را کم کنیم.

وی افزود: با وجود محدودیت‌هایی که در داشتن بازیکن داشتیم، کار را پیش بردیم و با همفکری و یکدلی توانستیم شرایط تیم را بهتر کنیم. کاری به گذشته نداشتیم و کارمان را جلو بردیم. در دوران کرونا بیکار ننشستیم و تمرینات مجازی برای بازیکنان برنامه‌ریزی کردیم. بخش مهم کار ما در دوران کرونا همین بود و زمانی که تمرینات آغاز شد راحت تر توانستیم کارها را جمع و جور کنیم.

مدیر فنی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص استعفای امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری سپاهان و اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که دوران این مربی به پایان رسیده است، تصریح کرد: این مسئله را قبول ندارم. قلعه‌نویی مربی باتجربه‌ای است و حالا حالاها می‌تواند مربیگری کند. اگر قلعه‌نویی مربی خوبی نبود، چرا چند ماه پیش گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی بود؟ چرا از مربیان دیگر اسم نمی‌بردند؟ هواداران فوتبال فراموش نکنند که چقدر رایزنی شد که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود. اگر امروز بخواهند ناملایمتی کنند، دور از اخلاق است.

مرفاوی یادآور شد: برای بررسی عملکرد مربی باید رزومه او را ببینند و سپس نظر دهند. این همه تبلیغ و هجمه علیه قلعه‌نویی درست نیست و می‌تواند سرمربیگری کند. اگر صحبت‌هایی علیه او مطرح می‌شود، از روی کینه و غرض ورزی است.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم، در خصوص برخورد استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال، افزود: شخصا دوست داشتم این دو تیم که پرطرفدار هستند، در فینال با هم بازی کنند. شرایط استقلال با توجه به پیروزی‌های اخیر خوب است و امیدوارم مقابل پرسپولیس سربلند از زمین خارج شود و به فینال صعود کند.

بازیکن و سرمربی پیشین استقلال در خصوص اظهارات افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس پس از قرعه‌کشی جام حذفی گفت: متاسفانه برخی دوستان با وجود تجربه و کسوت پخته صحبت نمی‌کنند و رفتارهای بچه‌گانه از خودشان نشان می‌دهند که گویا در خیابان یا کوچه و محله و یا صفحات مجازی هستند.

مرفاوی با انتقاد از رفتار پیروانی خاطرنشان کرد: کسی که سن و سالی گذرانده است و مسئولیت دارد، نباید حرف‌های کودکانه یا کوچه و محله بزند. اگر قرار بود این حرف‌ها زده شود از خیابان یک مسئول انتخاب می‌کردند. وقتی پیشکسوت انتخاب می‌کنند، یعنی اینکه باید پخته عمل کند. پیشکسوتان دو تیم در گذشته نماد تیم‌های‌شان بودند و الان می‌بینیم نماد خودشان را پایین می‌کشند.

وی تصریح کرد: مدیریت باشگاه پرسپولیس باید به مسئول خود تذکر بدهد و بداند جای این حرف‌ها در کوچه و خیابان است. مدیریت پرسپولیس باید به پیروانی تذکر بدهد. کسی که مسئولیت می‌گیرد باید بداند چه جایگاهی دارد و فکر نکند از خیابان رد می‌شود. منظور من به هر دو تیم است و امیدوارم سوتفاهم پیش نیاید‌.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )