سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید چون شاگردانش مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را حذف کرده‌اند، شانس موفقیت آنها برای صعود به نیمه نهایی بیشتر از حریف بعدی‌شان نیست.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید چون شاگردانش مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را حذف کرده‌اند، شانس موفقیت آنها برای صعود به نیمه نهایی بیشتر از حریف بعدی‌شان نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی امشب (پنجشنبه) اتلتیکومادرید مقابل لایپزیگ در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد پیروزی مردان او مقابل لیورپول در مرحله قبلی رقابت‌ها دلیلی برای قطعی بودن صعود آنها به مرحله نیمه نهایی نیست.

اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۲ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را شکست داد و امشب مقابل لایپزیگی قرار می‌گیرد که در مرحله قبل با شکست تاتنهام برای اولین بار به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسیده است.

سیمئونه با اشاره به پیروزی تیمش مقابل لیورپول گفت: آن برد دیگر الان به حساب نمی‌آید. ماه‌ها از آن زمان گذشته است و شور و هیجان آن هم در قرنطینه از بین رفت. بازی ما با لیورپول قطعاً‌ به عنوان بخشی از تاریخ‌مان ثبت می‌شود و برای این باشگاه بسیار مهم است اما آن بازی مربوط به خیلی وقت پیش می‌شود و حالا ما در مسیری جدید هستیم.

یولیان ناگلسمان، سرمربی تیم لایپزیگ روز سه‌شنبه هفته جاری گفته بود ترجیح می‌دهد که در کنار زمین با همتای تندخوی خود در اتلتیکومادرید سیمئونه روبه رو نشود.

سیمئونه در این باره هم گفت: من به ابراز عقاید همکارانم جواب نمی‌دهم. چیزی ندارم که بگویم. ما یک بازی مهم در پیش داریم و حریف هم یک مربی جوان دارد که کارش را فوق‌العاده انجام داده است. آنها خوب بازی می‌‌کنند و سعی خواهند کرد که توپ را جلو ببرند. لایپزیگ تیم فوق‌العاده‌ای است و آمارهایش هم این موضوع را ثابت می‌کند. آنها در لیگ آلمان سوم شده‌اند و همان اندازه پیروزی کسب کرده‌اند که ما در این فصل لالیگا. به همین دلیل من برای‌شان احترام فراوانی قائلم می‌دانم که بردن این بازی فقط مهم نیست بلکه تنها راه ما است.

تیم‌های فوتبال لایپزیگ و اتلتیکومادرید امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.