کارشناس فوتبال ایران گفت: رفتارهایی که از سوی مدیران دو تیم استقلال و پرسپولیس رقم خورد بسیار غیر حرفه ای است. این تیم‌ها باید روی کیفیت خودشان متمرکز شوند.

فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تقابل استقلال تهران و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: این بازی به خودی خود جذاب است. وقتی قرار است در نیمه نهایی جام حذفی هم با یکدیگر بازی کنند به هیجان آن افزوده می‌شود. بنابراین شاهد یک دیدار تماشایی خواهیم بود که خبری از احتیاط در آن نیست چون باید یک تیم برنده شده و به فینال برسد.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم را دارد اظهار داشت: من فکر می‌کنم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر می‌تواند آنها را با آرامش بیشتری به این بازی برساند. از سوی دیگر شرایط فعلی این تیم چالش بزرگی برای کادرفنی پرسپولیس است. انگیزه بازیکنان باید در سطح بالایی باقی بماند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: به لحاظ فنی کامل‌ترین تیم ایران، پرسپولیس است ولی شرایط خاص این بازی به گونه‌ای است که نمی‌توان پیش بینی داشت. استقلال تیم با کیفیتی شده است و می‌تواند خطرساز باشد. با این حال فکر می‌کنم در شرایط استاندارد پرسپولیس خیلی بهتر است.

آشوبی درباره صحبت‌های افشین پیروانی و در ادامه آن سعید رمضانی در مقام سرپرستی دو تیم تصریح کرد: رفتارهایی که از سوی مدیران دو باشگاه رقم خورد بسیار غیر حرفه ای است. سرپرست پرسپولیس نباید درباره استقلال صحبت کند و یا بالعکس. این تیم‌ها باید روی کیفیت خودشان متمرکز شوند و این اصل پیش پا افتاده ای در فوتبال حرفه ای است که باید به حریف احترام گذاشت. کری خوانی نیز ادابی دارد که رعایت نمی‌شود. بارها شاهد بوده ایم مربیان در کنفرانس‌های مطبوعاتی به جای اینکه درباره تیم خودشان صحبت کنند درباره حریف اظهار نظر می‌کنند که کار عقلانی نیست.

او در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه‌ها به جای اینکه دست به تخریب حریف بزنند بهتر است مشکلات ساختاری تیم‌های خودشان را برطرف کنند. باشگاه‌هایی که با بدهکاری‌های فراوان خود در فیفا تنها به هوادارانشان استرس وارد می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.