یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به شرایط، آبی‌پوشان پایتخت از داوری بیش‌ترین ضرر را کرده‌اند.

بهروز پرورش‌خواه پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تقابل آبی پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: قرعه کشی شانسی است و ممکن است هر تیمی به هر تیمی بخورد. من خوشحالم که این‌طور شد و داربی ۹۳ در نیمه نهایی رخ داد. این دو تیم یا باید در نیمه نهایی به هم می‌خوردند یا در فینال بازی می‌کردند. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند را شاهد باشیم و من دوست دارم به عنوان استقلالی، این تیم قهرمان شود.

او ادامه داد: استقلال در چند بازی اخیر خود عملکرد خوبی داشته است. بازی‌هایی که استقلال با سپاهان انجام داده است، حاکی از این عملکرد خوب است.

پرورش‌خواه درباره اتهاماتی که درباره اشتباهات داوری گفته می‌شود، خاطرنشان کرد: این مساله واقعا درست نیست. در طول فصل خیلی از تیم‌ها از اشتباه داوری ضرر کردند. این مساله برای پرسپولیسی‌ها خوب نیست چون در فصل خیلی از تیم‌ها به خاطر اشتباهاتی که سهوی بوده است، از داور متضرر شده‌اند. اگر حرف و حدیثی در این خصوص نباشد، بهتر است.

او افزود: اگر اشتباهات داوری برنامه‌ریزی شده باشد، در طول فصل بیش‌ترین تیمی که از داوری ضرر کرده است، استقلال است. من دوست دارم تیمی که قهرمان شود، بدون حرف و حدیث قهرمان شود. بعضی‌ها در پنالتی استقلال در بازی با سپاهان معتقد بودند که اشتباه داوری صورت گرفته است. این حرف‌ها بیش‌تر جنبه حاشیه دارد و بهتر است این اظهارات فراگیر نشود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: مصدوم‌های استقلال اگر برسند، شرایط این تیم از پرسپولیس بهتر است. چون پرسپولیس قهرمان لیگ شده است و در دو بازی آینده بدون انگیزه است اما استقلال برای سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا می‌جنگد و شرایط روحی و روانی آبی‌ها از قرمزپوشان پایتخت بهتر است. امیدوارم شاهد یک داربی خوب باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )