دروازه‌بان ذخیره شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی این تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک می‌کند تا به لیگ اسپانیا برگردد.

دروازه‌بان ذخیره شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی این تیم را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک می‌کند تا به لیگ اسپانیا برگردد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو براوو به زودی به دوران ۴ ساله حضورش در منچسترسیتی پایان می‌دهد تا به مانوئل پیگرینی در تیم فوتبال رئال بتیس ملحق شود.

طبق اعلام سایت گل، براوو که از زمان پیوستن ادرسون موارس به منچسترسیتی در این تیم به یک نیمکت تبدیل شده است، با وجود سن بالایی که دارد (۳۷ سال) قرار است با تیم آبی‌و‌سبزپوش باسک قراردادی ۴ ساله ببندد که به این ترتیب او را تا ۴۱ سالگی در این تیم نگه می‌دارد.

براوو سال ۲۰۱۶ به درخواست پپ گواردیولا از بارسلونا خریداری شد اما عملکردش در همان فصل اول آنقدر ضعیف بود که سیتی فصل بعد ادرسون را از بنفیکا خرید. براوو در این فصل مجموعاً ‌۱۷ بازی در تمامی رقابت‌ها برای سیتی انجام داد که آن هم به لطف مصدومیت ادرسون بود.

او حال در آستانه عقد قرارداد با سوسیه‌داد است. روی سیلوا دروازه‌بان گرانادا گزینه اول بتیس بود اما این باشگاه نتوانست این بازیکن ۲۶ ساله را متقاعد کند و به همین دلیل به درخواست سرمربی جدیدش با براوو وارد مذاکره شد. در همین حال گفته می‌شد که تیم نیویورک سیتی آمریکا، آرسنال، سلتیک و گالاتاسرای هم خواهان جذب براوو بودند اما ظاهراً خود او با سوسیه‌داد به توافق رسیده است.

براوو تا زمانی که سیتی در لیگ قهرمانان فصل جاری پیشروی کند در کنار این تیم خواهد بود و پس از آن از شاگردان گواردیولا جدا می‌شود. سیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیک قهرمانان اروپا به مصاف لیون می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.