گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود و این تجلی اراده، صمیمیت و همدلی است که در تیم ما وجود دارد.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود و این تجلی اراده، صمیمیت و همدلی است که در تیم ما وجود دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، مجید جلالی در نشست خبری بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود و این تجلی اراده، صمیمیت و همدلی است که در تیم ما وجود دارد. ما بازی خیلی خوبی کردیم و واقعا موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و خوشحالم که این بازی را بردیم چون نیاز داشتیم به این پیروزی و در انتهای جدول وضعیت خیلی بغرنج است و تبریک می‌گویم به همه مردم سیرجان و همه اعضای باشگاه و همه بازیکنان که با همه وجودشان بازی کردند و من صمیمانه از آنها تشکر می‌کنم.

وی گفت: ما در گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم یک مقداری سهل‌انگاری کردیم. بین دو نیمه بچه‌‌‌ها خیلی متحد شدند و اعتقاد راسخ داشتند که می‌توانند این بازی را برگردانند و خیلی وفادارانه، صادقانه و صمیمانه با تمام وجودشان بازی کردند و به ایده‌های تیم وفادار بودند و فوتبال خوبی بازی کردند و توانستند برنده این بازی باشند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره داوری این دیدار بیان کرد: به نظر من داور خیلی مناسب داوری کرد و داوری خوبی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.