مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به شناختی که از تیم سپاهان داشتیم به خوبی این تیم را آنالیز کردیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید نامجومطلق پس از پیروزی دو بر صفر استقلال برابر سپاهان گفت: آنالیز خوبی از سپاهان داشتیم و سعی کردیم با کنترل بازیکنان کناری این تیم فرصت گلزنی از حریف را بگیریم. ما سعی کردیم در درجه اول توپ‌های دوم را بگیریم تا سپاهان را کار بیندازیم.

وی با بیان اینکه هر دو تیم بازی را با احتیاط شروع کردند گفت: ما چون مصدومان زیادی داشتیم سعی کردیم بازی را کنترل و سپس به سپاهان ضربه بزنیم که به هدفمان رسیدیم. بازیکنان ما با تمام توان بازی کردند، ما ۴ روز پیش بازی سنگینی مقابل شهرخودرو داشتیم و امروز بازی پرفشاری را تحمل کردیم.

نامجومطلق ادامه داد: تقدیم کردن این برد به هواداران و تشکر از بازیکنان زحمتکش استقلال کمترین کار است چون آنها خیلی خوب بازی کردند. ما موقعیت‌های بیشتری نسبت به سپاهان داشتم. هر تیمی که در این بازی پیروز می‌شد بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.

وی در خصوص داوری گفت: در مورد پنالتی کمی شلوغ شد اما در اواسط بازی و قبل از آن پنالتی باید صاحب یک ضربه پنالتی دیگر می‌شدیم. به جز صحنه‌ای که ما اعتراض داشتیم بنیادی‌فر خیلی خوب از عهده این بازی برآمد.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد حریف مرحله نیمه نهایی این تیم گفت: فرقی نمی کند با کدام تیم بازی کنیم. تیمی که می خواهد قهرمان جام حذفی شود باید بتواند همه را شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.