مربی تیم فوتبال تراکتور تبریزمدعی است که تساوی در دیدار این تیم مقابل شاهین و تقسیم امتیازات میان دو تیم، عادلانه بوده است.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریزمدعی است که تساوی در دیدار این تیم مقابل شاهین و تقسیم امتیازات میان دو تیم، عادلانه بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علیرضا پژمان مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی پایاپای بود و هر دو تیم به امتیاز لازم داشتند. دو تیم تلاش خودشان را کردند و به نظرم شرایط آب و هوایی روی بازی تأثیر گذاشت. بازی جان داری انجام شد و مساوی و یک امتیاز عادلانه بود.

وی ادامه داد: تک امتیاز بازی امشب به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد. تیم شاهین برای ماندن در لیگ به سه امتیاز نیاز داشت و ما هم برای ارتقای جایگاه‌مان نیاز داشتیم که این امر میسر نشد.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه زنوزی گفته بود شاید فصل آینده تیمداری نکند و آیا این حواشی روی عملکرد تراکتور تأثیر گذاشته بود، گفت: نه، ما اصلاً حاشیه‌ای نداریم و ربطی نداشت.

پژمان درباره عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: مشکلی نداشت و آقای سیدعلی بهترین قضاوت را انجام داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتور هنوز امیدی برای کسب سهمیه آسیایی دارد یا نه، گفت: بله، چرا امید نداشته باشیم. هنوز دو بازی مانده است و ببینیم چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.