گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی امروز ما هیچ ارتباطی به عدم تمرکز و عدم مسئولیت‌پذیری نداشت و بازیکنانمان به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند. در بازی امروز، داور متأسفانه ۳ امتیاز را از ما گرفت.

گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی امروز ما هیچ ارتباطی به عدم تمرکز و عدم مسئولیت‌پذیری نداشت و بازیکنانمان به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند. در بازی امروز، داور متأسفانه ۳ امتیاز را از ما گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حمیدرضا عبدالهی، مربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از تساوی یک بر یک تیمش در مصاف با پارس جنوبی جم اظهار داشت: یک بازی جاندار و کاملا تاکتیکی به خصوص در نیمه اول و دقایقی قبل از گل در نیمه دوم شاهد بودیم.

وی افزود: بسیار شناور و خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گلزنی متعددی را از دست دادیم و یک گل زدیم. در دقیقه ۹۰ نیز با یک پنالتی بازی برده را مساوی کردیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص عدم تمرکز بازیکنان تیمش در دقایق پایانی خاطرنشان کرد: این مسئله می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که من نباید به آن‌ها ورود کنم. از زمانی که ما آمده‌ایم، تمام تلاشمان این بوده که برخی چیزها را در تیم درست کنیم. ایراداتی در تیم وجود داشت که می‌تواند در هر تیمی وجود داشته و بر اساس سبک هر مربی شکل آن عوض شود.

عبدالهی ادامه داد: عدم تمرکز بازیکنان می‌تواند مربوط به جوانی، عدم مسئولیت‌پذیری و یا ایراد می‌تواند از ما باشد. باید روی این مسائل کار کرد اما بازی امروز ما هیچ ارتباطی به عدم تمرکز و عدم مسئولیت‌پذیری نداشت و بازیکنانمان به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند. در بازی امروز، داور متأسفانه ۳ امتیاز را از ما گرفت.

وی در خصوص شرایط داوری این بازی گفت: در نیمه اول یک ضربه پنالتی صد در صد برای ما نگرفتند که فیلم آن‌هم موجود است. در صحنه پنالتی که هم که برای حریف اعلام شد، بازیکن تیم حریف بازیکن ما را هل داده و آن اتفاق افتاده است.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود: شاید این‌ها به خاطر حرف‌هایی است که کنار زمین پیش آمده، به هر حال فشار بالا است. ما تمام حیثیت و زندگی‌مان را گذاشته‌ایم. شبانه‌روز زمان و وقت گذاشته‌ایم تا بتوانیم کارهای ماشین‌سازی را درست کرده و بازیکنان را به این سطح برسانیم که چنین بازی را انجام دهند.

عبدالهی ادامه داد: کنار زمین هم ممکن است مثل همه جای دنیا اعتراضاتی وجود داشته باشد. دقیقاً یک دقیقه بعد از اعتراضی که آقای افاضلی انجام داد، داور رفت روی نقطه پنالتی. نمی‌خواهم این دو مسئله را به هم ربط بدهم اما بعد از بازی با ذوب‌آهن که کمک‌داور یک اشتباه کرد، ما ۳ بازی است که تقاص پس می‌دهیم. در دو بازی گذشته خطا پشت خطا انجام‌شده و تیم ما را عقب بردند. در این بازی هم یک‌راست پنالتی اعلام کردند.

وی با اشاره به جو موجود در کنار زمین خاطرنشان کرد: به نظر من پنالتی اعلام شده برای حریف درست نبوده و یک پنالتی هم در نیمه اول به نفع ما اعلام نشد. البته در این خصوص باید کارشناسان نظر بدهند. امیدوارم نظر کارشناسان‌ هم دقیق و منصفانه باشد. از داوری گله‌مند هستم. خدمت آقای رضا عادل ارادت دارم اما فکر می‌کنم تحت تأثیر جوی قرار گرفت که از دقیقه ۱۰ نسبت به آن تذکر دادیم. به هر حال فکر می‌کنم این پنالتی، پنالتی نبوده و حق ما ۳ امتیاز بود.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان گفت: در بازی با سایپا هم تیم ما خیلی خوب بازی کرد و موقعیت گل داشت. مربی حریف هم گفت که بهترین بازیکنشان، دروازه‌بان این تیم بوده است. این نشان می‌دهد که چقدر خوب کار کردیم و فشار آوردیم. در بازی امروز هم دیدید که چگونه شد. به بازی‌های بعد امید داشته و امیدواریم خدا برایمان خیر بخواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.