با برتری تیم‌های فوتبال پیکان و گل‌گهر سیرجان، پارس جنوبی به جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کرد.

با برتری تیم‌های فوتبال پیکان و گل‌گهر سیرجان، پارس جنوبی به جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان به پایان رسید که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

* فولاد خوزستان صفر - سایپای تهران صفراخطار: روزبه شاه‌علی دوست از سایپا لوسیانو پریرا از فولاد در دقیقه ۵۸ یک پنالتی از دست داد.

* شاهین شهرداری بوشهر صفر - تراکتور تبریز صفراخطار: محمد سلطانی‌مهر از شاهین و اشکان دژاگه و رضا شکاری از تراکتور

* پیکان تهران یک - صنعت نفت آبادان صفرگل: جلال‌الدین علی‌محمدی (۵۱)اخطار: فراز امامعلی از پیکان

* نفت مسجدسلیمان ۲ - گل‌گهر سیرجان ۳گل‌ها: صادق صادقی بابااحمدی (۱۵) و حسین ابراهیمی (۲۷) برای نفت و رضا محمودآبادی (۲)، بهنام برزای (۶۴ و ۸۰) برای گل‌گهراخطار: میثم نقی‌زاده و حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان و یوسف وکیا از گل‌گهر سیرجان

گل‌گهر سیرجان که در دیداری پُرگل و پُرهیجان از سد نفت گذشت، به جایگاه یازدهم جدول صعود کرد. پیکان هم با ۲۷ امتیاز تا رتبه سیزدهم جدول بالا آمد تا پارس‌جنوبی به رده پانزدهم جدول برسد و به سقوط نزدیک‌تر شود. فولاد هم فرصت صعود به جایگاه سوم را از دست داد و در رتبه چهارم جدول باقی ماند. تراکتور و شاهین هم با تساوی که مقابل یکدیگر به دست آوردند، به ترتیب در رده‌های سوم و شانزدهم جدول باقی ماندند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.