قهرمان لالیگای اسپانیا پدیده فوتبال ژاپن را برای یک فصل دیگر قرض داد و به این ترتیب او یک سال دیگر باید برای پیوستن به شاگردان زین‌الدین زیدان صبر کند.

قهرمان لالیگای اسپانیا پدیده فوتبال ژاپن را برای یک فصل دیگر قرض داد و به این ترتیب او یک سال دیگر باید برای پیوستن به شاگردان زین‌الدین زیدان صبر کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال‌مادرید بال ژاپنی خود تاکه‌فوسو کوبو را برای یک فصل به تیم ویارئال قرض داد.

کوبو که فصل گذشته هم به صورت قرضی برای تیم فوتبال مایورکا بازی می‌کرد، پس از سقوط این تیم به دسته پایین‌تر از آن جدا شد اما او قرار نیست به شاگردان زین‌الدین زیدان ملحق شود. به این ترتیب باشگاه رئال‌مادرید برای تداوم بخشیدن به روند پیشرفت این بازیکن ۱۹ ساله و افزایش دقایق حضورش در لالیگا تصمیم گرفته است که او را برای یک فصل به ویارئال قرض دهد.

ویارئال برای این یک فصل ۳ میلیون یورو به رئال مادرید خواهد داد و پرداخت کل حقوق کوبو در فصل آینده را هم تقبل کرده است.

پیوستن به ویارئال این فرصت را به کوبو می‌دهد که نه تنها به دوران بازیگری خود در لالیگا زیر نظر اونای امری ادامه دهد بلکه بازی در لیگ اروپا را هم تجربه کند. ویارئال فصل گذشته پنجم شد و به این ترتیب به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ اروپا بازی خواهد کرد.

کوبو در فصلی که گذشت ۳۵ بازی انجام داد و برای این تیم ۴ گل زد و ۴ پاس گل داد. او ماه آوریل از تمایل خود برای بازگشت به سانتیاگو برنابئو گفت اما رئالی‌ها ترجیح می‌دهند او را زمانی که با تجربه‌تر شده است برگردانند. علاوه بر ویارئال، سوسیه‌داد نیز خواهان جذب قرضی کوبو بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.