در جلسه هم اندیشی سازمان لیگ فوتسال با سرمربی تیم ملی فوتسال و مدیران باشگاه‌ها بر سر زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر اختلاف نظر شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری برای تعیین زمان و نحوه برگزاری مسابقات فصل آینده لیگ برتر امروز دوشنبه برگزار شد.

در این نشست که میزبانی‌اش بر عهده باشگاه ستارگان ورامین بود، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال هم حضور داشتند.

مهمترین بحث مطرح شده در جلسه امروز که باعث ایجاد اختلاف بین اعضای حاضر شد، تعیین زمان آغاز مسابقات فصل آینده بود.

مسئولان کمیته فوتسال و تیم ملی به خاطر حضور در جام ملت های آسیا در آبان ماه، اصرار به آغاز لیگ از دهم مهرماه داشتند تا ملی پوشان با آمادگی بدنی وارد این رقابت ها شوند.

در سوی مقابل مدیران چند باشگاه تاکید داشتند که به خاطر مشکلات مالی، نبود اسپانسر و نداشتن زمان کافی برای آماده سازی، لیگ باید بعد از جام ملت های آسیا و جام باشگاه های آسیا یعنی اول دی ماه آغاز شود.

اختلاف نظر مسئولان تیم ملی و باشگاه ها و بحث آنها در این جلسه به نتیجه نرسید و مقرر شد هیات رئیسه سازمان لیگ هفته آینده با تشکیل یک جلسه، درباره زمان قطعی آغاز لیگ تصمیم بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.