در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال وضعیت اکثر تیم‌های شرکت کننده مبهم است.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که سازمان لیگ فوتسال زمان برگزاری فصل جدید لیگ برتر را هشتم شهریور ماه اعلام کرده هیچکدام از تیم های لیگ برتری هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده اند و وضعیت اکثر تیم ها نامشخص است. به نظر می‌رسد در جلسه ۲۰ مرداد مدیران باشگاه‌ها با سرپرست سازمان لیگ در این خصوص تصمیم گیری می‌شود و احتمال اینکه بازی‌ها دیرتر برگزار شود وجود دارد.

در ادامه مروری کنیم بر وضعیت تیم های حاضر در فصل آینده لیگ برتر تا امروز:

مس سونگون: قهرمان فصل قبل برای فصل آینده هم با توپ پر وارد میدان می شود. این تیم قرارداد چند بازیکن اصلی خود را تمدید کرده و با حمید احمدی هم به توافق رسید اما هنوز وضعیت نیمکت مربیگری این تیم معلوم نیست وامیدوارند با کاهش محرومیت علی افضل از سوی استیناف، این مربی را روی نیمکت خود داشته باشند.

گیتی پسند اصفهان: این تیم وحید شمسایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و در حال تمدید قرارداد چند بازیکن خود و مذاکره با چند بازیکن دیگر برای جذب آنهاست. گیتی پسند فعلا سپهر محمدی، قدرت بهادری، علیرضا وفایی،حسین جسینی و سعید افشار را جذب کرده است.

سن ایچ ساوه: سومین تیمی که برای فصل جدید شروع کرده سن ایچ است.این تیم قرارداد جواد اصغری مقدم سرمربی خود را تمدید کرد و با مهدی کریمی و طاهار نعمتیان دو بازیکن ملی پوش خود تمدید کرد و سینا پرکاس دروازه بان شهروند ساری و پژمان بهادیوند بازیکن این تیم را هم جذب کرد.

ستارگان ورامین: شایعات حاکی از واگذاری امتیاز این تیم به باشگاه استقلال بود که این اتفاق رخ نداد تا ستارگان در ورامین بماند.این تیم احتمالا با کمترین تغییرات نسبت به فصل قبل وارد بازی‌ها می‌شود.

فرش آرای مشهد: مشهدی ها با وجود ناکامی در پلی‌آف قصد ادامه همکاری با مجید مرتضایی را دارند. آنها منتظر مشخص شدن زمان شروع لیگ هستند تا استارت بزنند اما در گام اول با از دست دادن قدرت بهادری کاپیتان خود کار دشواری دارند.

شهروند ساری: تیم محبوب شمال ایران فعلا در سکوت خبری به سر می‌برد. بروز برخی حواشی اطراف مدیریت باشگاه باعث شده تا هیچکس خبری از شهروند نداشته باشد اما احتمال اینکه رضا لک در این تیم بماند زیاد نیست چون بودجه آن ها هم مشخص نیست.

حفاری خوزستان: بودجه این تیم به شدت کاهش پیدا کرده و با چالش کرونا هم دست و پنجه نرم می کند. آغاز فعالیت‌های این تیم منوط به اجازه از مدیران شرکت حفاری است اما بعید است این تیم با چهره‌ای مدعی وارد رقابت‌ها شود. احتمال ادامه همکاری با کیاوش علاسوند به عنوان سرمربی زیاد است.

محمد سیمای قم: وضعیت آنها کاملا مبهم است. مالک باشگاه تمایل به فروش دارد و امتیاز را به خارج از قم نمی‌دهند. در صورت تیمداری از محسن حسن زاده به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم یاد می‌شود.

ارژن شیراز: تیمی که همیشه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده با جدایی چند بازیکن کلیدی خود روبرو شده و شنیده می شود حمید کمالی سرمربی این تیم هم از قرقیزستان پیشنهاد مربیگری دارد تا وضعیت این تیم کاملا مبهم باشد.

مقاومت البرز: خبرهای خوبی از حمایت از این تیم به گوش می‌رسد و احتمال اینکه مقاومتی‌ها با شرایط بهتری وارد لیگ شوند وجود دارد. رضا فلاح و فرهاد کشاروز گزینه‌های هدایت این تیم هستند.

هایپر شاهین شهر: تیمی که بدهی‌های زیادی دارد و اکثر بازیکنانش از باشگاه طلب دارند هنوز وضعیتش را مشخص نکرده است. خودشان تمایل به تیمداری دارند اما بدون پول! اگر در بازی‌ها شرکت کنند مهرداد جابری گزینه اول هدایت این تیم است.

اهورا بهبهان: تیم محبوب جنوب به فروش نمی رسد اما همچنات مشکل مالی دارد و احتمالا مثل این چند فصل برای بقا می جنگد. آن‌ها هم هنوز هیچ کاری برای فصل جدید انجام نداده اند.

دو تیم لیگ دسته اول: دور رفت بازی های پلی‌آف لیگ دسته اول برگزار شد که در امیدیه نفت این شهر مقابل کراپ الوند به تساوی رسید و در تهران فودکا ۴بر۲ فولاد سیرجان را شکست داد. این هفته با برگزاری بازی های برگشت تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص می‌شود. با توجه به نزدیکی پلی‌آف به شروع فصل بعد این دو تیم شرایط بهتری نسبت به خیلی از تیم‌ها دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.