گروهی از رسانه‌های فرانسوی همچنان به انتشار گزارش‌هایی درباره جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به مقصد پاری‌سن‌ژرمن اصرار می‌ورزند.

گروهی از رسانه‌های فرانسوی همچنان به انتشار گزارش‌هایی درباره جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از یوونتوس به مقصد پاری‌سن‌ژرمن اصرار می‌ورزند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود پیام‌های اخیر کریستیانو رونالدو در شبکه‌‌های اجتماعی مبنی بر تمایل او برای ماندن در یوونتوس و تلاش برای کسب سومین اسکودتوی متوالی و همچنین اخراج مائوریتزیو ساری از سرمربیگری یوونتوس، رسانه‌های فرانسوی همچنان درباره احتمال جدایی رونالدو از بانوی پیر گمانه‌زنی می‌کنند.

چند روز پیش بود که نشریه فرانس فوتبال مدعی شد رونالدو تمایل دارد یوونتوس را ترک کند، ادعایی که به نظر می‌رسید بر پایه اظهارات این ستاره پرتغالی در ماه اکتبر سال گذشته منتشر شده بود. اکنون اما سایت «فوت‌مرکاتو»ی فرانسه دوباره به این موضوع پرداخته است.

این سایت هم با اشاره به ناراحتی رونالدو از حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون در فصل جاری و مأیوس بودن او از قهرمانی در این رقابت‌ها به همراه بیانکونری مدعی شده که قرار است ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رونالدو در پرتغال - محل برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی PSG و آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی - با لئوناردو مدیرورزشی پاری‌سن‌ژرمن ملاقات خواهد داشت و درباره احتمال انتقال ستاره شماره ۷ یووه به پارک دو پرنس هم با او صحبت خواهد کرد.

رونالدوی ۳۵ ساله امسال برای دومین فصل متوالی به همراه یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و همچون سال گذشته نتوانست آقای گل سری A شود. این در حالیست که او در این فصل ۳۱ گل در لیگ دسته اول ایتالیا زد و بهترین گلزن تیمش بود.

گفته می‌شد که شیوه مربیگری و تاکتیکی‌های مائوریتزیو ساری یکی از دلایل اصلی نارضایتی رونالدو بوده اما با اخراج این مرد ۶۱ ساله و روی کار آمدن آندره‌آ پیرلو که ظاهراً رونالدو هم جزو موافقان انتصاب او بوده است، امکان دارد که شرایط تغییر کرده باشد.

رونالدو تا سال ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد و به موجب هر فصل از این قرارداد ۳۰ میلیون یورو در فصل از این باشگاه حقوق می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.