مربی استقلال در نشست خبری به سوالات مطروحه پاسخ داد.

مربی استقلال در نشست خبری به سوالات مطروحه پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان اظهار داشت: فردا بازی بسیار سخت و حساسی با تیم خوب سپاهان داریم، تیمی که یک هفته قبل با آن بازی کردیم. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و بازی حساسی خواهد بود. تیم‌ها با همه انگیزه و توان وارد زمین خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان به لحاظ فنی تیم خوبی است، ادامه داد: ما هفته گذشته یک بازی سنگین و پرفشار با سپاهان در لیگ برتر داشتیم که پس از ۱۰ نفره شدن در نیمه اول، فشار زیادی به بازیکنان وارد شد و این مسئله در بازی با شهر خودرو به لحاظ بدنی ضربه زد. قطعاً در این بازی هم اوضاع به همین شکل خواهد بود و دیدار سنگینی خواهیم داشت، البته سعی کردیم با ریکاوری خوبی که طی روزهای گذشته داشتیم، تیم آماده این بازی باشد. ما برای دیدار فردا سه بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم و کار سخت‌تر است اما با حضور جوانان خوبی که در ترکیب داریم، با هدف پیروزی وارد میدان می‌شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: به نظرم برنده این بازی که انشالله استقلال باشد، شانس زیادی برای قهرمانی در جام حذفی دارد. بازی فردا یک فینال زودهنگام است. امیدوارم که بازیکنان استقلال مزد زحمات‌شان را در این دیدار بگیرند. اگر این بازی را با برد تمام کنیم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

نامجومطلق درباره حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان بعد از مشکل جسمانی که برایش به وجود آمده بود، گفت: اولین آرزویم، سلامتی قلعه‌نویی است، چون ما سال‌ها کنار هم در استقلال بازی کرده و برای این تیم تلاش کردیم. یکی از ستاه‌های روی پیراهن استقلال مربوط به آن تیمی بود که کنار هم بازی می‌کردیم. حضور قلعه‌نویی روی نیمکت می‌تواند روی سپاهان تاثیر مثبت بگذارد اما در طرف دیگر میدان تیم استقلال قرار گرفته که افتخارات زیادی دارد و بازیکنان تلاش می‌کنند که موفق باشند.

وی درباره غایبان استقلال در بازی فردا تصریح کرد: مطهری، اسماعیلی و دیاباته سه بازیکن مصدوم تیم ما هستند که به این دیدار نمی‌رسند. کادر پزشکی تلاش می‌کند که آنها را به بازی بعدی با پیکان که در واقع دیداری برای تثبیت سهمیه آسیایی است، برسانند. آنها نفرات مهمی برای ما هستند، به ویژه دیاباته که بار روحی و روانی روی تیم ما و همچنین حریفان دارد. امیدوارم با تلاشی که صورت می‌گیرد، نفرات مصدوم برای دیدار با پیکان در ترکیب باشند.

مربی استقلال درباره مسائل داوری در هفته‌های اخیر و حضور یک دیدار بین‌المللی برای بازی سپاهان گفت: امیدوارم داور بهترین عملکردش را داشته باشد. خوشبختانه در چند روز اخیر دیگر خبری از بیانیه نیست. من اعتقاد دارم که تیم ما بیشتری ضرر را از داوری از ابتدای لیگ تاکنون دیده که البته اشتباهات هیچ کدام عمدی نبوده است.

نامجومطلق در پایان درخصوص حریف استقلال در نیمه نهایی در صورت برتری در دیدار فردا خاطرنشان کرد: فینال اصلی ما بازی با سپاهان است. فکر می‌کنم شرایط در ادامه راه راحت‌تر باشد و قطعاً برنده دیدار فردا یکی از مدعیان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.